Er dere begynt og handle?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Etter oul hadde eg tenkt og handle det eg mangla. Vi fikk ny termin så føler vi fikk det travelt. Har kjøpt inn gulpekluter. Og ein brukt lekegrind. Men synst fortsatt det er for tiligt. Klarer ikkje og se for meg hva eg trenger av klær ol. Har mye av det vanlige utstyret etter dei eldste. Men kvitta oss med alt av klær og små ting. Når begynner dere? Tror eg får det travelt på slutten :p

Har ikke begynt å tenke på sånt enda, handla vogn for litt siden fordi vi fikk den så billig.. også kom søstra mi med ei seng.. Har ingenting etter de to jeg har, var ferdig med babyer :P

Etter oul hadde eg tenkt og handle det eg mangla. Vi fikk ny termin så føler vi fikk det travelt. Har kjøpt inn gulpekluter. Og ein brukt lekegrind. Men synst fortsatt det er for tiligt. Klarer ikkje og se for meg hva eg trenger av klær ol. Har mye av det vanlige utstyret etter dei eldste. Men kvitta oss med alt av klær og små ting. Når begynner dere? Tror eg får det travelt på slutten :p
Jeg er førstegangs. Har ikke handlet noe enda. Har oul på mandag så veldig spent på om shoppingen starter da. :)

Skal på oul i morgen og kommer nok til å begynne og kjøpe inn ting ganske kjapt etter det:) har foreløpig kjøpt vogn og bilsete. Vil bli "ferdig" med innkjøp ganske tidlig slik at jeg slipper å stresse når jeg blir stor og alt blir mer slitsomt ^^

OUL neste fredag og tenkte det da var tid for å begynne å handle... Har masse planer, men kjenner litt på at det er tidlig jeg også... Tiden har gått så utrolig fort... Samtidig er jeg veldig klar for å begynne å handle litt også...

Vel, travelt har du det vel neppe. Er jo enda 5 måneder igjen. :p

Jeg tar det med ro, det vi behøver kjøper vi over jul engang. Kommer sikkert endel på salg i januar. :)

Vi har bestilt tripp trapp stol på tilbud i dag og i går kjøpte vi omslagsbody og bukse på polarn o. pyret ImageUploadedByBV Forum1446746872.076052.jpg

Ja vi har fått tak i ganske mye:-) har endel fra tidligere barn, men har fått tak i bilstol, babynest, bilstolpose og bestilt vogn. Har egentlig kun sengklær å dyner igjen, pluss litt klær;-)

Har ikke begynt enda. Akkuratt kjøpt oss hus å skal vente til overtaking før vi begynner å kjøpe noe :)

Eg kommer bruka allt eg hade fra nr 1 og 2. Klart litt nytt plagg og gulpekluter vill babyen få men ikkje Mye Annet, og eg kommer og hellre be familjen GI pengar än å köpa klär,

Vi var på OUL i dag, så etterpå kjøpte vi inn de første klesplaggene :D har ikke kjøpt noe utstyr ellers enda, men det blir nok kjøpt inn nå fremover :)

Vi har kjøpt litt klær, ellers har mamma bestilt vogn og fått tak i en reiseseng. Også får vi bilsete, sprinkelseng, babygym og en bag med klær av ei venninne :)

Gikk litt bananas i blått etter oul ja. Har jo bare jenteklær fra før :D

Back
Topp