Ikke i bruk
Forumet er livet
Storm, uvær og branner herjer nå..
Er dere i trygghet??? Er bekymret for dere alle!!!
Er dere i trygghet??? Er bekymret for dere alle!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her uler det rundt hushjørnene og naboen har sikret trampolinen, men stormen er ikke fullt så ille her på Karmøy som andre steder på Vestlandet.
Så søt du er som tenker på det![]()
Hahahaha. Er du i nærheten av Hønefoss og trenger ett sted å være så er døra mi åpen.Vi mistet strømmen i nesten 3 timer, ellers var det ganske udramatisk til tross for mye vind. Knærten rigget seg til i sofaen med fjernkontrollen og trykket og trykket uten å få respons fra TVn. Stakkars lille ble frustrert.![]()
Søte du. <3 Er i Trøndelag, så det blir nok ikke aktuelt i dag.Hahahaha. Er du i nærheten av Hønefoss og trenger ett sted å være så er døra mi åpen.
Her på nordmøre blåser det godt enda, men var verre i går!
I Tromsø er det vindstille og klarvær.![]()
Søte du. <3 Er i Trøndelag, så det blir nok ikke aktuelt i dag.![]()
Godt å høre!Helt fint her i Oslo. Bor ikke der det brenner heldigvis.
Godt å høre dere er trygge.Her i Østfold er vi heldigvis skjermet for det meste, både av uvær og vannstand og alt... Vi har et gammelt hus som knirker litt i vinden bare =) Misunner ikke dere som er i de utsatte områdene!!!! <3 <3 <3
Godt å høre dere er trygge.
Bir jo i indre østlandet selv.... og alt som kan blåse ut en fyrstikk er ille... men nå et det virkelig ille.
Blåser det fælt på Hønefoss nå?Godt å høre dere er trygge.
Bir jo i indre østlandet selv.... og alt som kan blåse ut en fyrstikk er ille... men nå et det virkelig ille.
Takk og lov!
Er faktisk veldig veldig bekymret her. Ei veninne i Bergen har mistet hustaket sitt nå. Kollegaer i Stavanger er trygge. Har skrevet sms til alle jeg kjenner om at mitt hus er åpent i morra for de som trenger det. Ei venninne i Oslo er evakuet pga brann og på vei hit nå. må jo hjelpe hverandre.
Blåser endel ja...Blåser det fælt på Hønefoss nå?
Vi har vært i Nedre Eiker og på Rykkin på julefeire frem til i dag. Var helt greit vær nedover der synes jeg.