Er der noen hestejenter her?

vimselusa

Glad i forumet
Før jeg ble gravid så drev jeg mye hest, har ridd i mange år og hatt egen hest.... Men har nesten ikke ridd etter jeg fikk aileen for litt over 3 å siden.. er blitt en skikkelig pingle!!! har dritlyst å begynne å ri igjen, men kjenner jeg er så nervøs... det er så teit! Fler som e blitt pysete?

Jeg har 5 hester, 4 islandshester og 1 shettis, driver en liten utleiestall her hjemme på gården, så ja kan trygt kalle meg en hestejente [:)]

jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til trening av mine firbente pelsdotter, så bare kom å ri... [:D]

Sender en ufo istedet og plukker opp alle hestejentene på aug-09 så kan vi ta en felles forumtreffridetur [:D]

ORIGINAL: *SusieQ*

Sender en ufo istedet og plukker opp alle hestejentene på aug-09 så kan vi ta en felles forumtreffridetur [:D]
JAAAA, det hadde vært no det!!

Yes[:D] Jeg var aktiv dressurrytter men solgte hesten min i 2004[&o] Hadde rett og slett ikke råd når jeg flyttet til norge, myyyyye dyrere å ha hest her enn i sverige.
Var hestepasser frem til jeg ble gravid med Isabell men jeg synes liksom ikke det er det samme som å ha egen så jeg venter heller noen år til[:D]

Og jaaaa jeg tror jeg er ganske pingle nå ja[8D] også er jeg i alt for dårlig form[:-]

Back
Topp