Er der bare meg

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
som gruer meg til å ha sex igjen?!
Jeg får noia når min kjære bare nærmer seg mageregionen min, har hverken lyst at han skal se eller kjenne der..
Og ikke minst sexen, jeg er livredd! Ikke nødvendigvis for at det skal gjøre vondt eller noe.. Men for at det skal være helt forfærdelig dårlig og slapt og ekkelt.. [8|] Er veldig lat med knipingen min (men nå må jeg skjerpe meg i og med at jeg ikke klarer å holde meg om jeg må tisse og det ikke er do i nærheta:P) så det hjelper jo ikke akkurat :P Hadde vært mye enklere om det hadde vært en fremmed, det hadde ikke vært like skummelt ;P

jeg grua meg litt , men bare for at det skulle være vondt .. ikke tenk så mye på om det skal være dårlig eller slapt , du har akkurat født ett barn , så det er ganske normalt at ikke alt er som det skal med en gang ...

ORIGINAL: mariannnilsen

jeg grua meg litt , men bare for at det skulle være vondt .. ikke tenk så mye på om det skal være dårlig eller slapt , du har akkurat født ett barn , så det er ganske normalt at ikke alt er som det skal med en gang ...

Hehe, JEG vet jo det.. Men jeg ser for meg at min kjære ikke er helt obs på det og tror at alt skal være som det en gang var :P Har gitt klar beskjed om at nå er det slutt på sexen ;p Haha.. Huff.. Nei det går seg vel til etterhvert, er ikke akkurat det man tenker på når man er in the mood [;)]

ORIGINAL: Sl0th

ORIGINAL: mariannnilsen

Hehe, JEG vet jo det.. Men jeg ser for meg at min kjære ikke er helt obs på det og tror at alt skal være som det en gang var :P Har gitt klar beskjed om at nå er det slutt på sexen ;p Haha.. Huff.. Nei det går seg vel til etterhvert, er ikke akkurat det man tenker på når man er in the mood [;)]

det er nok ikke så ille som du tror .. sexen kommer når du er klar ..min kjære sier at jeg er som før jeg fødte mine 2 barn , så antagalig så er du like god som ny[:D]

jeg har ikke hatt sex enda, på tirsdag er det 8 uker siden jeg født eller i går hva det akkurat 2 mnd siden, og her blir ikke det på lenge, plages enda med det dum ks såret og syns jeg ser bare rar og stygg med den så her får ikke han komme nært magen min og langt i fra ned i der.

skjønner å du tenker..tenkte litt sån e au..men så hoppa e bare i det..og mannen sa at det var ikke mye som var forandra seg der[8D] og jeg har ikke vært flink me knipe øvelser

Samboern her får ikke ta meg på magen engang han og ikke får han se meg i undertøyet heller før jeg får ett litt bedre bilde om meg selv.
Så noe hænkypænky sjer ikke enda i alle fall.

ORIGINAL: Sl0th

som gruer meg til å ha sex igjen?!
Jeg får noia når min kjære bare nærmer seg mageregionen min, har hverken lyst at han skal se eller kjenne der..
Og ikke minst sexen, jeg er livredd! Ikke nødvendigvis for at det skal gjøre vondt eller noe.. Men for at det skal være helt forfærdelig dårlig og slapt og ekkelt.. [8|] Er veldig lat med knipingen min (men nå må jeg skjerpe meg i og med at jeg ikke klarer å holde meg om jeg må tisse og det ikke er do i nærheta:P) så det hjelper jo ikke akkurat :P Hadde vært mye enklere om det hadde vært en fremmed, det hadde ikke vært like skummelt ;P

Sånn er det her også. Magen min er forbudt område. Nesten så jeg begynner å grine om han tar på magen min etter jeg har sagt nei. Liker den ikke, og vil tro det blir vanskelig å ha sex igjen, for selvtilliten er ikke akkurat på topp[&:] Men håper det kommer seg.. Magen min var jo så slapp i fisken at jeg hadde jo mage på knea omtrent :p men det har blitt mye bedre nå, selv om det ikke er i nærheten av hvordan det var før. Men det skal man jo ikke regne med heller[:)] Men vil tro at det løser seg for deg, det gjør jo det for de fleste =D Med alle problemstillingene.

Jeg var livredd med tanke på sex etter fødselen!!!! LIVREDD!!!!
Nå har vi hatt sex en gang etterpå, men det tok meg nesten 8 uker. Jeg følte meg egentlig ikke klar da heller, men det var faktisk ganske greit[:)] Veeeeldig fort gjort da, hehe[;)]
Ta den tiden du trenger, ikke stress!

Back
Topp