babymagen90
Glad i forumet
Jeg krangla med pappa i dag, var på besøk hos dem og jeg og lillegutt overnattet til i dag, vi var alene på dagen siden de var på jobb og da pappa kom hjem gikk han å la seg og sov til 18 tiden, da skulle han i butikken og jeg spurte om han kunne kjøpe noe til meg og og låne kortet mitt.. og da klikka det totalt for han, han mente han brukte ALT for mye tid med meg og at han aldri fikk tid til noen av søskenene mine (som bor hjemme).. Jeg kan ikke huske sist gang vi og han gjorde noe sammen, eller jo.. han hjalp meg med å flytte i høst og klaget når vi var ferdig den ene dagen om at han hadde brukt HELE 2,5 time på meg.. Mens han tar med seg søskenene mine på ditt og datt og kamper minst 1 gang i uka..
Jeg føler vi har sklidd fra hverandre.. når jeg er på besøk hos mamma og pappa så er han nede og holder på med pc'en sin hele tiden omtrent, utenom når han skal spise eller det er kamp på tv.. Han er totalt uinteressert i å holde lillegutt [:(] snakker litt til han av og til, men begynner å klage hvis han må holde han en gang hvis jeg skal spise eller på do.. Jeg føler meg så uvelkommen!
Da jeg var liten ble jeg oversett, var i hvertfall slik jeg følte det, men det er vel egentlig ikke så rart siden brødrene mine er syke og får jo mer oppmerksomhet da, men det gjor allikevel vondt da jeg var liten... Eller da jeg stod komf og det nesten ikke var noen av de andre i familien som kom bort til meg, mens tvillingbroren min var omringet..
Jeg føler vi har sklidd fra hverandre.. når jeg er på besøk hos mamma og pappa så er han nede og holder på med pc'en sin hele tiden omtrent, utenom når han skal spise eller det er kamp på tv.. Han er totalt uinteressert i å holde lillegutt [:(] snakker litt til han av og til, men begynner å klage hvis han må holde han en gang hvis jeg skal spise eller på do.. Jeg føler meg så uvelkommen!
Da jeg var liten ble jeg oversett, var i hvertfall slik jeg følte det, men det er vel egentlig ikke så rart siden brødrene mine er syke og får jo mer oppmerksomhet da, men det gjor allikevel vondt da jeg var liten... Eller da jeg stod komf og det nesten ikke var noen av de andre i familien som kom bort til meg, mens tvillingbroren min var omringet..