er deprimert i dag...:)

mamma lykke

Glad i forumet
pga bekkenløsning og masse kynnere så får jeg ikke beveget meg så masse som jeg ønsker. kan ikke huske sist jeg gjikk en tur [:(] blir bare større og større for hver dag !!
800 g siden mandag!![&:] spiser normalt men drikker masse melk. må vel redusere til 1 glass om dagen..
er så deprimerende [:(]

Hvis det er noe trøst så får ikke jeg heller bevegd meg så masse. Har også mye kynnere, men sliter mest med at jeg er sååå sliten. Sist svangerskap fikk jeg trene 3-5 ganger i uka, mens denne gangen er det lik null..
Tenk at dette er en periode vi går gravide. Snart sitter vi med småtrollene i hendene og kan være aktive hele tiden. Blir travelt nok det.
Sender deg mange trøsteklemmer[:D]

Sitter også bare inne og ser på det nydelige påskeværet. David gutten min er ute med trillepiken sin til 2. Må bare gjøre det beste ut av situasjonen.. [&o] Jeg tenkte jeg skulle lage noe kakao og sette meg på altanen jeg [8|] Litt frisk luft letter kanskje tankene.. ? 

ORIGINAL: Marifrøken

Hvis det er noe trøst så får ikke jeg heller bevegd meg så masse. Har også mye kynnere, men sliter mest med at jeg er sååå sliten. Sist svangerskap fikk jeg trene 3-5 ganger i uka, mens denne gangen er det lik null..
Tenk at dette er en periode vi går gravide. Snart sitter vi med småtrollene i hendene og kan være aktive hele tiden. Blir travelt nok det.

takk takk [:)] vet at premien er stor,og verdt det, men blir alikevell veldig deprimert når vekten går så fort opp [&:]

ORIGINAL: venter barn nr 3

pga bekkenløsning og masse kynnere så får jeg ikke beveget meg så masse som jeg ønsker. kan ikke huske sist jeg gjikk en tur [:(] blir bare større og større for hver dag !!
800 g siden mandag!![&:] spiser normalt men drikker masse melk. må vel redusere til 1 glass om dagen..
er så deprimerende [:(]

Lagt på meg 3 kg på 2 uker jeg!!

Drikk ekstra lett melk det gjør jeg.. [;)]

Kjenner tl bekkenløniing og kynnere... d er no drit...

Sender deg en vaaaaaaaaaaaaaaaaaarm klem jeg!!!!

ORIGINAL: venter barn nr 3

ORIGINAL: Marifrøken

takk takk [:)] vet at premien er stor,og verdt det, men blir alikevell veldig deprimert når vekten går så fort opp [&:]

FOrstår at det ikke er særlig kjekt. Jeg har også lagt på meg mer denne gangen. Jeg håper og tror at jeg skal klare å komme tilbake til normalvekt etter fødselen.
Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for oppmuntre deg nå, men prøv å tenk positivt. Den lille trenger det..

Forstår deg veldig godt, får ikke rørt meg noe særlig jeg heller pga bekkenløsning og fordi jeg får rier så fort jeg stresser og maser.
Har fått beskjed om å gjøre minst mulig, men resultatet er jo at vekta går oppover litt for mye.[:'(]
Veier snart det samme som da jeg gikk høygravid med første, har aldri veid så mye i hele mitt liv.[:(]

Jeg drikker også en del melk ( skummet), men det er det eneste som setter lokk på halsbrannen.
¨
Jeg føler at jeg får alt i dette svangerskapet, de 3 andre gangene har det vært helt perfekte, ikke noen plager.

Men vi har varmere tider i møte, lettere klær og sko, pluss sola kommer og vi kan sitte ute å nyte siste rugetiden på verandaen.[:D][:D][:D]

Back
Topp