er deppa:( :(

connie83

Forumet er livet
jeg ser ut som en appelsin[8|][:(][:(] serisøt lårene mine ser ikke ut alså.. har aldri hatt noe masse av dette cellulitt greiene men nå ser jeg ikke ut[:(][:(] blir så lei meg jg... sliter masse om dagen også forsi jeg bare føler meg feit å ekkel[:(] tives ikke kroppen nå i det hele tatt.. sist stor trivdes jeg som gravid men nå blir jeg seriøst uvel av å se meg i speilet[:(] livredd jeg skal alltid se sånn her ut, at ikke cellilittene forsvinner ellerr noe for da kan jeg IKKE vise meg i bikini[:(] er så deppa pg det her...vet at dette bare er en fillesak men vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..blir kvalm av meg selv..synes bare magën og alt er stygg[:(][:(][:(] vil ikke se sånn ut mer jeg[:(][:(][:(] så bilder fra jul i går og så fra 17 mai, og jeg har virkelig lagt på meg overalt og blitt tjukk[:(] armer,lår,rumpe,lovehandels og ansikt[:(][:(][:(] æsj...

sorry sytet men må bare få det ut for jeg blir så lei meg

Uff føler såååå med deg!har det akkuratt likt selv!!Og det er helt forferdelig å føle seg sååå lite attraktiv![:(][:(][:(]
Sambo føler jeg holder seg unna me også på en måte..vi er ikke mye intime kan du si[:o]
Føler meg rett og slett discusting!!![X(]
Men håper og tror at vi bir normale igjen etterpå..gå masse turer og trene eterpå,så går det nok fint!!

En god klem fra meg[:)]

Sender deg en stoooor klem jeg!! Tenker du er kjempe fin![:D]

Huff, vet hvordan du har det :( Her prøver jeg å unngå speil, å folk så langt det går.. Gleder meg bare til å begynne å trene at å få tilbake kroppen min.. Føler meg helt for jævlig, har bare lyst til å sette meg ned å grine [&o] 

skjønner deg såååå godt.

føler meg som et fet berg.. å at jeg ike finnes atraktiv i det hele tatt[:(]

men der er gubben super. han sier jeg er flott å skal være sånn å slik å får meg til å føle meg ganske greit..

men har lagt på meg nesten 20 kg.. så føler meg jo som en digger hvalros pga det å[:(][:(][:(]

sende trøstepå klem conni silje spesial [8D] hihi

*stor trøsteklem* Jeg tror jeg vet hvordan du har det.. jeg har også fått cellulitter på lårene helt øverst ved rompa, sånn litt på siden - og jeg HATER det.. har vært så heldig med alt sånt tidligere.. og blir helt dåli når jeg tenker på sommeren...
Egentlig har hele svangerskapet vært tungt denne gang.. og jeg har egentlig hele tiden bare sett frem til å bli ferdig..... NÅ er dagene LANGE! Samboern er i Nederland og jobber med bachelour.. og rekker kanskje ikke hjem til fødsel engang.. så jeg ønsker egentlig bare det skjer så fort som mulig.. Nå vil jeg har kroppen for meg selv.. og den lille ut - så tankene kan legges over på noe annet...

[&o]

Skjønner deg kjempe godt! Unn deg en dag på spa - En pedikyr/manikyr eller gravidemassasje! Kanskje det vil hjelpe litt? Jeg følte meg helt jævlig i mårrest så jeg unna meg selv litt ny sminke (prøvde den fra Glominerals). Så nå føler jeg meg bedre. [:)]

ORIGINAL: Maddis

Skjønner deg kjempe godt! Unn deg en dag på spa - En pedikyr/manikyr eller gravidemassasje! Kanskje det vil hjelpe litt? Jeg følte meg helt jævlig i mårrest så jeg unna meg selv litt ny sminke (prøvde den fra Glominerals). Så nå føler jeg meg bedre. [:)]

kan ihvertfall ikke gå på spa, skal ikke kle av meg noen steder[:(][:(] kan ikke gå med sommer sko en gang for jeg har så masse vann i beia så viss jeg går med ballerina sko ser det ut som fett som tyter utenfor[:(][:(] uff nå merker jeg at jeg begynner å bli klar.. vet gullet skal være der e gosd stund til men å føle seg sånn her tar liv av meg[:(][:(]

ORIGINAL: connie83

jeg ser ut som en appelsin[8|][:(][:(] serisøt lårene mine ser ikke ut alså.. har aldri hatt noe masse av dette cellulitt greiene men nå ser jeg ikke ut[:(][:(] blir så lei meg jg... sliter masse om dagen også forsi jeg bare føler meg feit å ekkel[:(] tives ikke kroppen nå i det hele tatt.. sist stor trivdes jeg som gravid men nå blir jeg seriøst uvel av å se meg i speilet[:(] livredd jeg skal alltid se sånn her ut, at ikke cellilittene forsvinner ellerr noe for da kan jeg IKKE vise meg i bikini[:(] er så deppa pg det her...vet at dette bare er en fillesak men vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..blir kvalm av meg selv..synes bare magën og alt er stygg[:(][:(][:(] vil ikke se sånn ut mer jeg[:(][:(][:(] så bilder fra jul i går og så fra 17 mai, og jeg har virkelig lagt på meg overalt og blitt tjukk[:(] armer,lår,rumpe,lovehandels og ansikt[:(][:(][:(] æsj...

SHUT IT[8D]
Har du sett deg i speilet?! jeg syns du er en av de peneste jentene her inne! Helt utrolig nydelig er du[:D] ALLE vil få noen ulumpskheter som gravid... jeg har elefant-fot! kun den høyre! tror du DET ser bra ut?![8D] jeg gir deg noen uker, så er du back to normal, tynn som en ispinne[:D]

Nåh!! ha en fin dag!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Maddis

kan ihvertfall ikke gå på spa, skal ikke kle av meg noen steder[:(][:(] kan ikke gå med sommer sko en gang for jeg har så masse vann i beia så viss jeg går med ballerina sko ser det ut som fett som tyter utenfor[:(][:(] uff nå merker jeg at jeg begynner å bli klar.. vet gullet skal være der e gosd stund til men å føle seg sånn her tar liv av meg[:(][:(]

huff.. skjønner [&:] hva med trening? bruker alltid å føle meg bedre etter at jeg har svettet litt. [8D] eller kanskje du rett og slett bare burde ta en orntlig film/serie-maraton å le masse?? Skjønner virkelig at det her tærer på deg. Føler meg også svær som en gris og bleik som et spøkelse.. Men da igjen har jeg ikke så lenge igjen.. Men vet at du klarer det her! Tenk hvor flott det blir når han kommer da. [:)]

Føler virkelig med deg, er ikke noe godt å ha det sånn.[:(]
Jeg for min del klarer ikke se noe av det som er under magen, takk og lov for det.[;)]
Men når magen blir borte vet jeg at det ikke er noe smekkert syn som kommer til å møte meg.[&:]
Få gå mange turer med vogn i sommer tror jeg + mye vann og sunn mat, så blir vi nok verden vakreste damer igjen.[;)]

Forstår deg også godt.. Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Og hva skjedde med celulitter liksom??![:-] Hele låret mitt er snart fullt! Jeg var på Løplabbet for en uke siden og kjøpte løpesko, for DET skal jeg begynne med 6 uker etter fødsel! Er skikkelig innstilt på å komme KJAPT tilbake i form! I mellomtiden kan jeg anbefale et godt lag selvbruningskrem på beina, det gjør celulittene mindre synlige og samme med blodårer og andre stygge ting [:)] Blei skjoldete og fælt, men i skumring ser det riktig fresht ut[;)][:)]

ORIGINAL: mommy_to_be

SHUT IT[8D]
Har du sett deg i speilet?! jeg syns du er en av de peneste jentene her inne! Helt utrolig nydelig er du[:D] ALLE vil få noen ulumpskheter som gravid... jeg har elefant-fot! kun den høyre! tror du DET ser bra ut?![8D] jeg gir deg noen uker, så er du back to normal, tynn som en ispinne[:D]

Nåh!! ha en fin dag!! [:D][:D][:D]

åååå så snilt sagt!!! Ser meg desverre i speilet vær dag og blir like deppa hele tiden.. men får heller prøøve å få det bort etter fødsel og heller fokusere på noe annet

tusen takk for søte, snille og omtenksome ord jenter!!! Trengte det nå, er så vodt å føle det sånn med seg selv.. får litt tilbake fall om hvordan jeg hadde det før (sleit med deprisjoner/angs) og hadde det sånn hele tiden, vil IKKE ha det sånn nå, er lissom ferdig med det der.. og tillater meg ikke å skal ha det sånn igjen for det gjør så vondt

ORIGINAL: ciccy_c

Uff føler såååå med deg!har det akkuratt likt selv!!Og det er helt forferdelig å føle seg sååå lite attraktiv![:(][:(][:(]
Sambo føler jeg holder seg unna me også på en måte..vi er ikke mye intime kan du si[:o]
Føler meg rett og slett discusting!!![X(]
Men håper og tror at vi bir normale igjen etterpå..gå masse turer og trene eterpå,så går det nok fint!!

En god klem fra meg[:)]

huff har det akkurat på samme måten[:'(]

Får du i deg mye sukker?
Lærte på Oprah at celluitter er sukker som ikke er forbrent.. Jeg merker stoor forskjell på lårene om jeg drikker lite brus og heller mye vann en uke.. STOR forskjell..

Syns du er kjempe pen, men skjønner og hvordan du føler deg.. Hjelper ikke så mye hva alle andre sier når du ikke føler det passer med hvordan du føler deg..

Sender deg en god klem [:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Får du i deg mye sukker?
Lærte på Oprah at celluitter er sukker som ikke er forbrent.. Jeg merker stoor forskjell på lårene om jeg drikker lite brus og heller mye vann en uke.. STOR forskjell..

Syns du er kjempe pen, men skjønner og hvordan du føler deg.. Hjelper ikke så mye hva alle andre sier når du ikke føler det passer med hvordan du føler deg..

Sender deg en god klem [:)]

ja blir vel litt sukker[8|] klarer ikke å være skikkelig sunn[:(] me eier jo ikke selv disiplin for tiden[8|] drikker for det meste peppsi max da, men kaskje jeg skal prøve å bare å drikke vann,, hmmm blir ikke enkelt men[8|]

Det er IKKE lett [:D] Hehe.. Jeg har begynt å være sunn sikkert 100 ganger i svangerskapet.. haha[8D]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Det er IKKE lett [:D] Hehe.. Jeg har begynt å være sunn sikkert 100 ganger i svangerskapet.. haha[8D]

ja sier det ofte jeg også.. nå skal jeg bli sunn men så går det noen timer og da har jeg tydeligvis glemt det[8D][8D]

Back
Topp