Er denne upassende? *link*

Jepp, jeg syns det er litt upassende. Nå er langt fra alle like "sære" som meg da, så det er nok ikke sikkert at du vil få noen reaksjoner på det.

Jepp, jeg syns det er litt upassende. Nå er langt fra alle like "sære" som meg da, så det er nok ikke sikkert at du vil få noen reaksjoner på det.

Jeg har ikke lagt den ut da, er en bekjent, men ser det er mange som har reagert på den. Jeg mener vi må kunne le litt også i denne tiden.

FancyPants skrev:

Enig, så er sær jeg også. 

Hehe. Jeg har ikke sett den før, og jeg syntes den var litt morsom :P
Arti når han sjangler litt og roter med orda ;)

ja, det syns jeg absolutt at den er!

- men skal innrømme jeg dro på smilebandet ;P 

*lykkeligst* skrev:
Jeg har ikke lagt den ut da, er en bekjent, men ser det er mange som har reagert på den. Jeg mener vi må kunne le litt også i denne tiden.

Jeg ler ikke når en vi kjenner døde der. Så jeg syns den var upassende...

Finnes mye snillere ting man kan le av ;)

Gitte__ skrev:

*lykkeligst* skrev:

Jeg ler ikke når en vi kjenner døde der. Så jeg syns den var upassende...

Finnes mye snillere ting man kan le av ;)

Men er det slemt? Det ser ikke på det klippet som slemt.
Og selv om jeg ikke kjente noen personlig, kjenner jeg en som mista dattera si godt. Syns det er fælt, og gråter med de, men man må jo komme seg videre på en eller annen måte. For meg er det latter og musikk.

Hva har denne videoen med utøya å gjøre? Eller misforsto jeg nå?

Den viser vår kjære statsminister, når han muligens er litt bedugget?

Jeg er ganske så sensitiv på sånt, men jeg reagerer over hodet ikke på den! Folk har ulik sorgprosess, og jeg godtar ikke dette med at nå skal vi alle isolere oss og grine i ukesvis - kollektivt. Om noen vil gjøre det, OK, men ikke tving andre til å gråte. Klart du kan legge den ut. Jeg må vel innrømme at jeg ikke syntes den var spesielt morsom da... Har nok vært litt for mye på politikerfester til å le av den - har sett verre for å si det slik;) (ikke av Jens altså, bare så det er presisert).

Fru Riskorn skrev:
Jeg er ganske så sensitiv på sånt, men jeg reagerer over hodet ikke på den! Folk har ulik sorgprosess, og jeg godtar ikke dette med at nå skal vi alle isolere oss og grine i ukesvis - kollektivt. Om noen vil gjøre det, OK, men ikke tving andre til å gråte. Klart du kan legge den ut. Jeg må vel innrømme at jeg ikke syntes den var spesielt morsom da... Har nok vært litt for mye på politikerfester til å le av den - har sett verre for å si det slik;) (ikke av Jens altså, bare så det er presisert).

:P
Er det mye arti fyll på landsmøter eller? Nå fikk jeg mange morsomme bilder i hodet mitt av politikere med slipset på hodet løpende rundt med en øl i hånda og sneip i kjeften :P

Dramadama skrev:

Sign! Og han klarer seg ufattelig bra for å være berusa, så han imponerer selv i fylla :D

Snekka skrev:

Dramadama skrev:

Sign! Og han klarer seg ufattelig bra for å være berusa, så han imponerer selv i fylla :D

Ja, er han ikke flink?  Og gøyal

Definitivt mye fylla i politikken - i alle fall i ungdomspolitikken. Men, ingen steder har jeg opplevd uttrykket "helt om natten - helt om dagen" som mer passende. Dette er folk som stiller på møter klokken 8 og holder engasjerte og brennende innlegg dagen derpå.

Dramadama skrev:

Fru Riskorn skrev:

:P
Er det mye arti fyll på landsmøter eller? Nå fikk jeg mange morsomme bilder i hodet mitt av politikere med slipset på hodet løpende rundt med en øl i hånda og sneip i kjeften :P

Hvis det er lagt ut bare for å sverte/gjøre narr av statsministreren synes jeg det er bare teit. Og muligens litt usmakelig. Er det bare lagt ut for moro, synes jeg det er moro. Kommer liksom helt an på hva vedkommende har skrevet på det han la ut.

Labambie skrev:
Hvis det er lagt ut bare for å sverte/gjøre narr av statsministreren synes jeg det er bare teit. Og muligens litt usmakelig. Er det bare lagt ut for moro, synes jeg det er moro. Kommer liksom helt an på hva vedkommende har skrevet på det han la ut.

Han skrev "han er så jævla kul!" Jeg kan ikke se for meg at han mente det som kritikk på noen som helst måte, men folk som har komentert har tydeligvis klikka helt på inlegget hans. Et par har raportert det tom. (sier iallefall de har gjort det).

Jeg skjønner ikke sammenhengen mellom Utøya og den filmen jeg?

(Jeg lo jeg altså!)
Statsministeren har vært en flott leder i denne tiden, og jeg ser ikke at en film som viser at hey, han er en vanlig mann han også, skal kunne endre det faktumet..

nei reagerte ikke på den.. skal litt til for å få meg av pinnen;)

Back
Topp