Er denne uke 15 magen liten?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
IMG_3994.JPG Hva er et svangerskap uten bekymringer:knegg:? Ikke noe jeg kjenner til iallefall:scratch Jeg gikk innom babymage tråden og så mange hadde større babymager enn meg :( jeg googla også mager i uke 15 og da kom det mange svært synlige mager opp. Da kom såkalt bekyringene

Synes dere denne uke 15 magen er liten? Kan det være farlig ? Jeg bruker forsatt samme klær og det synes ikke på meg at jeg er gravid for andre . Bare sånn liten bul nederst på magen med litt fett foran
(Jeg er lubben fra før av, se bort fra fettet:smiley-ashamed008)

på de tidlige ultralyden jeg var på (uke 5,7,11 og 13) var baby så stor som den skulle.

Last edited:
Den er helt fin[emoji4] alle har forskjellig mage. Noen får nesten ikke mage. Var alt bra i uke 13, så er nok alt helt fint [emoji173]️

Den ser normal ut[emoji254]alle mager vokser og er forskjellige[emoji254]finnes ingen fasit hvordan den skal se ut[emoji56]

I mine to tidligere svangerskap har jeg kunne brukt mine stretch jeans til uke 30 med førstemann og uke 25 med andre. Kunne brukt de nå også 14+6 i dag. Hadde det ikke vært for at stramme klær gjør meg mer kvalm. Og er kvalm nok.

Mager er veldig forskjellig. Det kommer helt an på hvordan babyen ligger inni magen. Ei jeg kjenner hadde nesten ikke noe mage før på slutten. Man kan ikke sammenligne seg med andres mager.
Så lenge SFmålene (som blir målt senere) er fine, er det noe ikke noe å uroe seg for. :)

Takk dere :) det var nok bare bekymringer og hysteri. Mager kommer vel når de vil. Min mor sa hun fikk babymager sent, så alle er nok forskjellig

Synes det var en fin liten babymage! Jeg er 15+6, og her viser ingenting enda.. Bare jeg som føler det ser ut som jeg har gaflet nedpå en komlemiddag for mye[emoji23]

Helt normal. Mange får ikke mage før lenge etter uke 20, og spesielt første gang kan man ha kommet veldig langt før det vises

Fin mage! Magen kommer tidsnok, kommer helt an på hvordan babyen ligger der inni og at alle mager er forskjellige. Nyt den fine kulen din. :)

Synes den ser helt ut som den skal! Vi er så forskjellige.. jeg har vært diger med alle mine, ikke minst nå som det er to. Denne gangen er bekymringen motsatt av din - hvor stor skal denne magen egentlig bli? [emoji33] Hehe.

Magen er nok helt i orden, den! Jeg er litt på andre siden av det spekteret, føler jeg har alt for stor mage til å være 13-14 uker, og føler meg litt forlegen når folk ser meg..

Det er neimen ikke lett å stole på kroppen og at graviditeten går som den skal! aller helst skulle vi vel hatt et vindu inn så vi kunne kikka på babyen!

Takk alle der for oppmuntrende ord :) hjelper mye når bekymringene blir urasjonell hehe. Men nå ler jeg litt av meg selv, fordi for første gang noensinne har jeg altså lurt på om magen er stor nok :knegg: det ønsket har jeg ikke hatt før.

Vis vedlegget 232181 Hva er et svangerskap uten bekymringer:knegg:? Ikke noe jeg kjenner til iallefall:scratch Jeg gikk innom babymage tråden og så mange hadde større babymager enn meg :( jeg googla også mager i uke 15 og da kom det mange svært synlige mager opp. Da kom såkalt bekyringene

Synes dere denne uke 15 magen er liten? Kan det være farlig ? Jeg bruker forsatt samme klær og det synes ikke på meg at jeg er gravid for andre . Bare sånn liten bul nederst på magen med litt fett foran

på de tidlige ultralyden jeg var på (uke 5,7,11 og 13) var baby så stor som den skulle.
Min er ca lik og jeg venter to. Jeg er akkurat like lagt som deg 15 uker idag:)

Jeg er 13 uker i dag, og ikke mye antydning til mage. Ikke noe problem å holde det hemmelig for folk, har bare blitt litt småtjukk, hehe. Lagt på meg 5-6 kilo allerede, alt er vann og fett, lite på magen, dessverre, ser bare litt fluffy ut all over :/ Jeg var på ultralyd i uke 11, alt var fint. Tror det er genetisk, moren min giftet seg når hun var 5 mnd på vei, synes ikke på noen bilder. Hun fikk sjokk når hun ble fortalt av legen at hun var gravid når hun var 4.5 mnd på vei, hadde ingen aning, hehe. Magen skjemmer ingen, liten eller stor, får vi vel bare si! :D

Magen kommer nok ☺ e e i uke 15 no og venter nr 3. Va på legevakta i helga me blødning å blei ikke trodd på når e sa at e va 14+6 på vei. Blei sent videre på ul og blei møtt me samme der at e umulig kunne være så langt på vei me nr3 uten å ha fått mage. Ul viste jo at e hadde rett☺
så ingen ting å bekymre se for d e like normalt og ha liten mage som stor mage☺

Vis vedlegget 232181 Hva er et svangerskap uten bekymringer:knegg:? Ikke noe jeg kjenner til iallefall:scratch Jeg gikk innom babymage tråden og så mange hadde større babymager enn meg :( jeg googla også mager i uke 15 og da kom det mange svært synlige mager opp. Da kom såkalt bekyringene

Veldig lik min, jeg er et par dager bak deg. Hadde en kjapp ul i går, og alt stod bra til. Babyen var akkurat så stor som den skulle være, så du kan fint slappe av. Vi blir vel tidsnok store og tunge :smiley-bounce015

Sniker fra desember.

Det er veldig individuelt hvor tidlig man får mage og hvor stor den er når, ikke sammenligne deg ned andre :) Jeg hadde ikke antydning til mage engang før i uke 17.

Du er absolutt ikke lubben, hallo! Skulle vist bilde av meg, jeg har en skikkelig fettkul på magen, over trusa. Trusekanten er liksom et skille mellom der det begynner å vises (rett over venusberget) og denne fettklumpen. Gleder meg til livmoren vokser litt lenger opp slik at det blir en smooth overgang istedenfor at den er oppdelt i "bollemus" og "fettklump", haha. Jeg prøver selvfølgelig å innbille meg at det er pga babyen, men den er jo mye lenger ned (jeg er 12+4). =)

Back
Topp