Er denne uke 15 magen liten?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hva er et svangerskap uten bekymringer:knegg:? Ikke noe jeg kjenner til iallefall:scratch Jeg gikk innom babymage tråden og så mange hadde større babymager enn meg :( jeg googla også mager i uke 15 og da kom det mange svært synlige mager opp. Da kom såkalt bekyringene

Synes dere denne uke 15 magen er liten? Kan det være farlig ? Jeg bruker forsatt samme klær og det synes ikke på meg at jeg er gravid for andre . Bare sånn liten bul nederst på magen med litt fett foran
(Jeg er lubben fra før av, se bort fra fettet:smiley-ashamed008)
IMG_3994.JPG

på de tidlige ultralyden jeg var på (uke 5,7,11 og 13) var baby så stor som den skulle.

Last edited:
Alle er forskjellige :) lest om de som ikke viste før langt uti (uke 20 og oppover).
Det viktigste er at babyen vokser som den skal og alt ser bra ut på innsiden av magen ^^,

Spør samboeren din om han synes du ser større ut, vanskelig å se om det er mer mage nå, når vi ikke veit hvordan du så ut før graviditeten :)
Men synes du er veldig fin nå da:D

Nå ser ikke jeg noe bilde, så kan ikke se hvordan du ser ut. Men alle mager er forskjellige i løpet av graviditeten. Noen får tidlig mage, mens andre ikke er synlig gravide før uke 20+++.
I mitt første svangerskap tok det lang tid før jeg hadde såpass mage at andre så det.
Denne gangen (er 14 uker nå), har den kommet allerede, og jeg ser forskjell fra sist gang.
Men hvis det stemmer som du skriver, at du er litt lubben, (ser som sagt ikke noe bilde), så er det kanskje derfor. At gravidmagen ennå er skjult. Den kommer nok skal du se. :-) Det viktigste er at babyen er stor nok, og det er den jo i følge ultralydene du har vært på. :-)

Nå ser ikke jeg noe bilde, så kan ikke se hvordan du ser ut. Men alle mager er forskjellige i løpet av graviditeten. Noen får tidlig mage, mens andre ikke er synlig gravide før uke 20+++.
I mitt første svangerskap tok det lang tid før jeg hadde såpass mage at andre så det.
Denne gangen (er 14 uker nå), har den kommet allerede, og jeg ser forskjell fra sist gang.
Men hvis det stemmer som du skriver, at du er litt lubben, (ser som sagt ikke noe bilde), så er det kanskje derfor. At gravidmagen ennå er skjult. Den kommer nok skal du se. :) Det viktigste er at babyen er stor nok, og det er den jo i følge ultralydene du har vært på. :)

Var en teknisk feil når jeg posta innlegget, men bildet skal være der nå. Får håpe det bare håpe alt er bra selvom den typsike gravidmagen ikke er på plass ennå :angelic: har ingen symtomer på at noe skal være galt i allefall.

Back
Topp