Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tester i morgen er det ikke morgen urina man skal bruke?Har du testet noe mer?
Hvis det er 3-4 timer siden sist du tissa og du ikke har drukket 3L væske kan du ta en nå ogTester i morgen er det ikke morgen urina man skal bruke?
Trenger absolutt ikke å være morgen urin vi er flere som får finere/sterkere tester på fks andre urin eller senere på dagenTester i morgen er det ikke morgen urina man skal bruke?
Rfsu sine tester slår ganske svakt ut, de krever en god del hcg før de slår skikkelig ut tenker at så lenge mensen ikke har kommet, så er sjansen for at du er gravid absolutt tilstedeTok en test nå og den var negativ, holdt meg ikke helt lenge nok men har fortsatt masse symptomer men de er ikke som det pleier tr pleier komme på tia.. Vis vedlegget 434392
Er stresset da vi skal på tur med familien til kjæresten på onsdag og det vil bli alkohol til mat og lignende der vil liksom ikke kaste bort sjansen om jeg ikke er gravid. Men vil heller ikke drikke om jeg kan være gravid. Var ikke helt planlagt men selfølgelig ønsket hvis det skulle være sånnRfsu sine tester slår ganske svakt ut, de krever en god del hcg før de slår skikkelig ut tenker at så lenge mensen ikke har kommet, så er sjansen for at du er gravid absolutt tilstede
Har en annen type test Lloyd pharmasy ellerno jeg kan ta i morgen da det der forklarte så mye mer har ikke kjøpt egentlig dpo og ikm før jeg leste der her inne nåOm du hadde eggløsning på syklusdag 14 eller 15, og første syklusdag var 8 april, så er du i dag 13 eller 14 dpo, og da tror jeg rfsu ville slått ut, MEN fordi de er kjent for å være skikkelig dårlige tester som slår sent ut, ville jeg prøvd en ny makesure. Håper du får det svaret du ønsker deg, og om ikke; bedre lykke neste gang