Er denne ugyldig eller positiv? Ikm i dag

Bkno7506782

Andre møte med forumet
20240505_081951.jpg
20240505_080302.jpg
20240505_080356.jpg
20240505_080322.jpg
20240505_080322.jpg

Skal ta en ny i morgen tidlig ikm var i dag men ingen blødning her. har ømme pupper og stiklinger i livmora, vært kvalm og uvel i dag er mamma til en fra før og ikke hatt melk i puppene før brått jeg dusjet i går og det var grå hvit blank væske som kom ut

Tok en test nå og den var negativ, holdt meg ikke helt lenge nok men har fortsatt masse symptomer men de er ikke som det pleier tr pleier komme på tia..
20240506_224442.jpg

Tok en test nå og den var negativ, holdt meg ikke helt lenge nok men har fortsatt masse symptomer men de er ikke som det pleier tr pleier komme på tia.. Vis vedlegget 434392
Rfsu sine tester slår ganske svakt ut, de krever en god del hcg før de slår skikkelig ut ☺️ tenker at så lenge mensen ikke har kommet, så er sjansen for at du er gravid absolutt tilstede

Om du hadde eggløsning på syklusdag 14 eller 15, og første syklusdag var 8 april, så er du i dag 13 eller 14 dpo, og da tror jeg rfsu ville slått ut, MEN fordi de er kjent for å være skikkelig dårlige tester som slår sent ut, ville jeg prøvd en ny makesure. Håper du får det svaret du ønsker deg, og om ikke; bedre lykke neste gang :Heartpink

Rfsu sine tester slår ganske svakt ut, de krever en god del hcg før de slår skikkelig ut ☺️ tenker at så lenge mensen ikke har kommet, så er sjansen for at du er gravid absolutt tilstede
Er stresset da vi skal på tur med familien til kjæresten på onsdag og det vil bli alkohol til mat og lignende der vil liksom ikke kaste bort sjansen om jeg ikke er gravid. Men vil heller ikke drikke om jeg kan være gravid. Var ikke helt planlagt men selfølgelig ønsket hvis det skulle være sånn

Om du hadde eggløsning på syklusdag 14 eller 15, og første syklusdag var 8 april, så er du i dag 13 eller 14 dpo, og da tror jeg rfsu ville slått ut, MEN fordi de er kjent for å være skikkelig dårlige tester som slår sent ut, ville jeg prøvd en ny makesure. Håper du får det svaret du ønsker deg, og om ikke; bedre lykke neste gang :Heartpink
Har en annen type test Lloyd pharmasy ellerno jeg kan ta i morgen da det der forklarte så mye mer har ikke kjøpt egentlig dpo og ikm før jeg leste der her inne nå

Back
Topp