Er denne testen positiv?

Prøvedama

Andre møte med forumet
Hei! Jeg venter mensen om 4 dager og har testet både i dag og i går med Metode tidlig testestrips. Er disse testene positive? Eller er det bare skyggestrek?

Har skjønt at testene fra Metode ikke er noe særlig å skryte av, så skal kjøpe inn noen andre og teste om et par dager.
 

Vedlegg

  • IMG_1757.jpeg
    IMG_1757.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 124
  • IMG_1770.jpeg
    IMG_1770.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 119
Den ser veldig positiv ut for meg :woot: :love017 men ville dobbeltsjekket med å ta en Clearblue digital, de er stort sett til å stole på ☺️
 
Ser tydelig strek , men test med andre tester gjerne med make sure og clear Blue . Cb synes jeg er litt treige i forhold til mk .
 
Hei! Jeg venter mensen om 4 dager og har testet både i dag og i går med Metode tidlig testestrips. Er disse testene positive? Eller er det bare skyggestrek?

Har skjønt at testene fra Metode ikke er noe særlig å skryte av, så skal kjøpe inn noen andre og teste om et par dager.
Den ligna veldig på min jeg tok i desember kan legge ved bilde for deg, min ser nesten svakere ut enn din :) :Heartred
IMG_1892.jpeg
 
Wow, takk! Det var hjelpsomt. Nå gleder jeg meg til å teste med andre tester! Og gratulerer til deg, der er jo kjempestas:Heartred
Ja her er det bare 1 og 1/2 til 2 måneder igjen så tiden har flydd avgårde :hilarious: :Heartred

Masse lykke til te deg håper du poster når hvis du tar en ny test eventuelt clearblue
 
Back
Topp