Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gratulerer !Jeg tok denne testen i dag!
Kan den være positiv?
Råder deg å ta 1 til bare for å dobbeltsjekke men det ser ut som at du er gravidJeg tok denne testen i dag!
Kan den være positiv?
Del med oss om den blir positivTusen takk for svar Skal gå å kjøpe en CB nå. Jeg skulle ta ivf i begynnelsen av Juni så jeg kan faktisk ikke tro det er sant!
Håper dette er som vår historie: Jeg testet positivt 5 dager før vår oppstart med ivf, og det ble det barn av! Testen ser positiv ut, så håper en digital også slår utTusen takk for svar Skal gå å kjøpe en CB nå. Jeg skulle ta ivf i begynnelsen av Juni så jeg kan faktisk ikke tro det er sant!
Håper på det virkelig !!!!Håper dette er som vår historie: Jeg testet positivt 5 dager før vår oppstart med ivf, og det ble det barn av! Testen ser positiv ut, så håper en digital også slår ut
Så heldig du var som slapp å gå igjennom alt i siste litenHåper dette er som vår historie: Jeg testet positivt 5 dager før vår oppstart med ivf, og det ble det barn av! Testen ser positiv ut, så håper en digital også slår ut
Ja, jeg gruet meg noe voldsomt også, og til slutt resignerte jeg. Hadde virkelig ikke lyst til å gå igjennom ivf, med alt det som hører til. Jeg trodde jo heller ikke at det kom til å gå, hadde mistet 5 før denne, så jeg ringte Rikshospitalet, livredd for å miste plass i køen osv. De betrygget meg med at hvis det mot formodning skulle gå galt, hadde jeg plassen min. Vi ønsker oss også et barn til, men jeg blir 42 i år, og vi har utelukket ivf, så da får det enten bli naturlig, men med støttemedisiner sånn som sist, eller ikke i det hele tatt. Etter alt slitet er vi evig takknemlige for det barnet vi har, men en nr. 2 er veldig velkommen. Masse lykke til til deg, håper på det besteSå heldig du var som slapp å gå igjennom alt i siste liten
Jeg har et barn på 2 år som vi fikk via IVF, etter 2 1/2 år med prøving. Jeg har gruet meg veldig til å gå gjennom det igjen men vi ønsker oss et barn til
Så godt at det ordnet seg for deg til slutt, og at du slapp IVF Hørres ut som du har hatt en veldig krevende reise for å få barnJa, jeg gruet meg noe voldsomt også, og til slutt resignerte jeg. Hadde virkelig ikke lyst til å gå igjennom ivf, med alt det som hører til. Jeg trodde jo heller ikke at det kom til å gå, hadde mistet 5 før denne, så jeg ringte Rikshospitalet, livredd for å miste plass i køen osv. De betrygget meg med at hvis det mot formodning skulle gå galt, hadde jeg plassen min. Vi ønsker oss også et barn til, men jeg blir 42 i år, og vi har utelukket ivf, så da får det enten bli naturlig, men med støttemedisiner sånn som sist, eller ikke i det hele tatt. Etter alt slitet er vi evig takknemlige for det barnet vi har, men en nr. 2 er veldig velkommen. Masse lykke til til deg, håper på det beste
Den ser positiv ut min var likedan i desember nå er jeg halvveis i svangerskapt snart på vei inn i siste tremesterJeg tok denne testen i dag!
Kan den være positiv?
Hurraaa! Gratulerer så mye!God morgen fra meg
Jeg er overlykkelig og i sjokk
Tusen takkHurraaa! Gratulerer så mye!
Så herlig søndags morgen gratulererGod morgen fra meg
Jeg er overlykkelig og i sjokk