Er denne testen positiv?

L

Louis1997

Guest
Føler selv det kun er ønsketenking og skyggestrek. Men kanskje det er noen som ser streken?

Ser at bilde ikke kommer med. Prøver igjen

2j21rd9

Her er den ‍♀️

Vedlegg

• 53ACABEA-2B9C-4F3A-816F-C241DDC70865.jpeg
    53ACABEA-2B9C-4F3A-816F-C241DDC70865.jpeg
    671,7 KB · Visninger: 288
Jeg ser en veldig svak strek eller skygge her!:happy:
Kan jo være begynnelsen på noe?:wideyed:;)
Ta en til ikveld eller helst i morgen tidlig?:happy:

Hadde egentlig tenkt å vente til Lørdag, da jeg har IKM på fredag. Blir så fort skuffet :oops:. Blir brått en ny en i morgen. Har også hørt at RSFU strimlene ikke er de beste. Er kun 24 og i min første pp, så kan ikke dette så godt :oops:

Hadde egentlig tenkt å vente til Lørdag, da jeg har IKM på fredag. Blir så fort skuffet :oops:. Blir brått en ny en i morgen. Har også hørt at RSFU strimlene ikke er de beste. Er kun 24 og i min første pp, så kan ikke dette så godt :oops:
Jeg har ikm søndag… skjønner godt at du blir utålmodig og skuffet :(:Heartred
Blir det fort selv:Heartred

Ville tatt en ny i morgen :-) Jeg kan skimte noe, men ikke godt å si hva det betyr. Har imidlertid hørt og erfart at de slår ut seint og svakt.

Kan og skimte noe - spennende :)

Jeg fikk en svak svak strek på ikm dag 1 med rfsu test strimmel forrige gang :angelic: Så du har ingen grunn til å miste håpet enda!

Denne var dessverre helt blenda i dag :oops:

Vedlegg

• EB04C4F5-7A6C-41E4-9977-7A4014AE5BDE.png
    EB04C4F5-7A6C-41E4-9977-7A4014AE5BDE.png
    9,6 MB · Visninger: 169
Ser antydning på begge jeg :)

Back
Topp