Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse testene er kjent for skygge/falsk strek. Derfor foretrekker jeg streker som skal være rosa. Ta en ny om et par dagerHei
Er denne positiv ?
Jeg forventer mensen om 2 dager og tok denne i dag tidlig med ultratidlig test. Synes det ser ut som det er en svak strek? Men tok også en ukeindikator test men den stod det ikke gravid på
Har ikke erfaring med slike tester, men jeg ser jo streken godt...Hei
Er denne positiv ?
Jeg forventer mensen om 2 dager og tok denne i dag tidlig med ultratidlig test. Synes det ser ut som det er en svak strek? Men tok også en ukeindikator test men den stod det ikke gravid på
Vet om flere som har fått sånn strek uten at det var noe der :/Har ikke erfaring med slike tester, men jeg ser jo streken godt...
Jeg også føler jeg gjør detHar ikke erfaring med slike tester, men jeg ser jo streken godt...
Jeg synes ikke denne ser ut som en skyggestrek, streken er jo blå selv om den er svak. Ville tatt en digital, men jeg synes den ser positiv ut!Hei
Er denne positiv ?
GratulererViste seg at den var positiv
Tusen tusen takkGratulerer
Fantastisk! GratulererViste seg at den var positiv
Tusen takkFantastisk! Gratulerer
Tusen takkGratulerer
Gratulerer!Viste seg at den var positiv
Tusen takkGratulerer!
Sånn startet min graviditet og, ser din er positiv nå, men tenker andre kanskje kan lure på det samme! Jeg er nå 16+0 Gratulerer!Hei
Er denne positiv ?
Gratulerer så mye til deg ogsåSånn startet min graviditet og, ser din er positiv nå, men tenker andre kanskje kan lure på det samme! Jeg er nå 16+0 Gratulerer!