Er denne streken sterk nok?

Wozalia

Flørter med forumet
Hei!

Trenger litt feedback fra dere andre som nylig har testet positivt. Denne testen tok jeg i dag, dagen mensen skulle komme. Er den streken normalt sterk? Har testet positivt i 3 dager, med svake streker.

Er litt ekstra bekymret, da de to forrige graviditetene endte i MA og SA.

Takk for alle svar :)

Hilsen meg.
TESTG.jpg
 
Den er jo sterk og fin Hos meg ser man knapt en strek. Så her er jeg i tvil helt til jeg får sterkere. Skal prøve meg på en digital senere i dag.
 
Forventer mens i morgen jeg. Noen sier og mener at denne er mer sensitiv. Samt at man får opp uken
 
Min var og veeeeeldig svak i går, og dagene før. Tipper din er sterk og fin i morgen. Masse lykke til :Heartred


Takk <3 Kjøper meg digital i dag, men skal fortsette å ta test for å se at den blir sterkere
 
Tok to tester som fikk svake streker to dager før forventet mens. Tok også en om morgenen dagen etter, altså en dag før. Den var like svak. Kjøpte en digital og det stod Gravid! Litt lettere å tolke de da, selv om det står at en strek er en strek! Lykke til! Men denne var mye sterkere enn mine svake så du er nok gravid ja;)
 
Tok to tester som fikk svake streker to dager før forventet mens. Tok også en om morgenen dagen etter, altså en dag før. Den var like svak. Kjøpte en digital og det stod Gravid! Litt lettere å tolke de da, selv om det står at en strek er en strek! Lykke til! Men denne var mye sterkere enn mine svake så du er nok gravid ja;)
:happy093:happy093
 
Back
Topp