Er denne positiv?

N

Nagini

Guest
Jeg skal sette Ovitrelle når jeg får positiv EL-test, men blir så usikker på om jeg skal se an testen i morgen eller om denne er «positiv nok»?

Er på CD12 på trippel dose Letrozol, så er jo ganske tidlig i syklusen enda for meg som har PCOS og vanligvis lange sykluser. Men har gått ned 14kg og plutselig fått menstruasjon av meg selv de siste par mnd, samt at jeg nå prøver trippel dose for første gang, så det er vel ikke usannsynlig at EL nærmer seg..

FksI0q.jpg

Jeg ville sagt neeesten!

Ja, det er det jeg også heller mot :happy: Da tester jeg i morgen og ser.. Men hva hvis den er helt svak igjen i morgen? Kan jeg sjanse på at den var positiv i kveld da og sette Ovitrelle, eller er det for sent og sjansen forspilt? Kan så lite om dette :bored:

Ville ha testet igjen nå i kveld, kan være den er positiv da :)

Anbefaler appen premom. La inn din test bare for gøy, og fikk da at forhåndtallet var 0,7. Den bør nærmere 1 (altså like sterke) før den er positiv, men om du sammenligner med mine gamle er den bedre enn mange av mine, så ser ut som noe nærmer seg. Din test er den som er helt nederst :)

Vedlegg

• 8F20F4D9-0BED-49B3-9D82-01850859DED1.jpeg
    8F20F4D9-0BED-49B3-9D82-01850859DED1.jpeg
    31,9 KB · Visninger: 60
Bruker appen Glow og fikk positiv der i dag tidlig (negativ på testen fra i går, men var usikker på om appen var pålitelig), så da måtte jeg bare sjanse på å sette Ovitrelle i dag. Skal ta en test til nå straks bare for å se om det er enda mer stigning:) Håper jeg lykkes:Heartred Lei av prøving og skuffelser!

2Eikd9.png

Ns19ZP.jpg

Når jeg tenker meg om vil vel kanskje Ovitrelle kunne påvirke en EL-test nå, så det er kanskje ikke vits å teste mer..? :joyful:

Back
Topp