Er denne positiv? Skyggestrek?

Hsprøver

Flørter med forumet
Jeg mener jeg ser en strek der hvor jeg har ringet rundt men jeg har jo strekøyne for tiden.. noen andre som ser det jeg ser? Er 11 dpo å ikm er på lørdag/søndag

Vedlegg

• IMG_4312.jpeg
    IMG_4312.jpeg
    500,6 KB · Visninger: 100
  • IMG_4318.jpeg
    IMG_4318.jpeg
    394,8 KB · Visninger: 103
Jeg ser NOE! Håper det er begynnelsen på noe fint :Heartred

Jeg ser hva du mener, men jeg tror streken er for langt mot høyre ift hvor den egentlig skal være. Så jeg tipper skyggestrek, men man vet jo aldri :)

Skimter en strek, men om det er skyggestrek eller babystrek ser jeg ikke:confused005 Prøv å test igjen imorgen❤️

Jeg ser streken du mener, men tror som @Tinycow at den egentlig skal være mer til venstre for der det er rosa farge - der det er en hvit strek. Altså en typisk skyggestrek pga oppsamling av fargestoff utenfor teststreken… Men håper jeg tar feil, og at ny test i morgen viser klar strek :smiley-angelic001 :Heartred

Godt det ikke bare er meg som ser jeg fikk ikke tid til å ta test idag morres før jobb å har ikke tester her, så viss tr ikke er komt ila dagen så brenner jeg av en ny test i morgen!

Låner tråden litt for å få hjelp til å tyde mine tester også. Vet jo at jeg bare må fortsette å teste, men lurer jo litt på om det faktisk er en kjempesvak strek der allerede eller om det bare er ønsketenkning.
IMG_7896.jpeg

Låner tråden litt for å få hjelp til å tyde mine tester også. Vet jo at jeg bare må fortsette å teste, men lurer jo litt på om det faktisk er en kjempesvak strek der allerede eller om det bare er ønsketenkning.Vis vedlegget 457899
Jeg ser en svak strek her! Og på den testen du la ut under her av et annet merke. Spennende, bare å teste på nytt senere eller i morgen. Håper det utvikler seg :happy:

Jeg ser en svak strek her! Og på den testen du la ut under her av et annet merke. Spennende, bare å teste på nytt senere eller i morgen. Håper det utvikler seg :happy:
Takk:) Så alt for spennende dette her. Skulle jo ikke teste så tidlig nettopp for å unngå tvil.. første bilde er vanlig test tatt i dag 9dpo, andre er tidlig test tatt i går 8dpo.

Ser positiv ut, men hvis din beregning stemmer så skal du vel være flere dager over IKM nå og burde hatt en mye sterkere positiv test. Kan du ha hatt eggløsning senere enn du tror?
Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere

Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere
Aha, da må eggløsning nok ha vært senere for at den skal tolkes som «nok» positiv ja.. Du får teste igjen om et par dager og se om det er økning. Når jeg var 4 dager over var streken omtrent som teststreken..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp