Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som ser her? Det er kvelds urin da
Jeg ser en svak strek her! Og på den testen du la ut under her av et annet merke. Spennende, bare å teste på nytt senere eller i morgen. Håper det utvikler segLåner tråden litt for å få hjelp til å tyde mine tester også. Vet jo at jeg bare må fortsette å teste, men lurer jo litt på om det faktisk er en kjempesvak strek der allerede eller om det bare er ønsketenkning.Vis vedlegget 457899
Ser dessverre negativ utNoen som ser her? Det er kvelds urin da
Glemte andre bildet.Vis vedlegget 457900
TakkJeg ser en svak strek her! Og på den testen du la ut under her av et annet merke. Spennende, bare å teste på nytt senere eller i morgen. Håper det utvikler seg![]()
PositivEr dette babystrek??
Vis vedlegget 458166
Ser positiv ut, men hvis din beregning stemmer så skal du vel være flere dager over IKM nå og burde hatt en mye sterkere positiv test. Kan du ha hatt eggløsning senere enn du tror?Er dette babystrek??
Vis vedlegget 458166
Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senereSer positiv ut, men hvis din beregning stemmer så skal du vel være flere dager over IKM nå og burde hatt en mye sterkere positiv test. Kan du ha hatt eggløsning senere enn du tror?
Aha, da må eggløsning nok ha vært senere for at den skal tolkes som «nok» positiv ja.. Du får teste igjen om et par dager og se om det er økning. Når jeg var 4 dager over var streken omtrent som teststreken..Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere