Er denne også farlig? Med link

shiby

Forumet er livet
Synes denne så litt morsom ut, men lurte på om den var farlig (om jeg kan kalle det, det) slik som gå stol og hoppehuske [:)][;)]

Hvis nei, er det noen som har en slik og vil anbefale den?? [:)]

http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FK0317

ORIGINAL: Emmeline

..

??

ORIGINAL: Nick Jr

ALT MED MÅTE!!!!!!

Joda, men ikke det jeg lurte på [:)]

Jeg tror ikke denne er farlig, siden barnet må være så pass stor at h*n klarer å holde seg oppe og "hoppe" opp og ned med egen kraft.. [:)]
Og den såg veldig morsom ut! [:D]

Den er helt trygg. Barnat må kunne gå, holde seg oppe og bruke beina selv for å få fart på denne.
Vi har den, den er kjempepoppis. For å si det sånn, den er ikke noe verre enn en gyngehest.

Tror nok ikke der er farlig nei![;)]

Vesla har en sånn og den har vør utrolig populær her i huset i allefall![:D]

Tusen takk for svar jenter [:D]

ORIGINAL: shiby

Synes denne så litt morsom ut, men lurte på om den var farlig (om jeg kan kalle det, det) slik som gå stol og hoppehuske [:)][;)]

Hvorfor er gåstol og hoppehuske farlig? Er lenge siden jeg hadde små barn skjønner jeg.....[;)]

Den sebraen er helt ok, for barnet må ha utviklet de musklene som belastes for å kunne bruke den. [:)] Knøtta prøvde en sånn  fjor og elsket den! 

ORIGINAL: jenny77

ORIGINAL: shiby

Hvorfor er gåstol og hoppehuske farlig? Er lenge siden jeg hadde små barn skjønner jeg.....[;)]

Skadelig for ryggen og hoftene, de kan bli tågjengere, forsinker den motoriske utviklingen..

Back
Topp