Er denne kremen bra? Avene

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Siden det kan virke vanskelig å bytte kremen, spør jeg om noen har erfaringer med denne:

Avene ; creme nutritive compenstrice,   rich compensating cream

Til tørr, veldig følsom hud i ansiktet.

Er den like bra som A-derma serien?

ORIGINAL: Oline

Jeg bruker en del Avene. Bla ansiktskremen, kuldekremen og håndkremen.

Jeg har veldig sensitiv hud og på vinteren er det kke uvanlig at jeg faktisk flasser.
Avene er en av de kremene som hjelper best på min hud. Gir nok næring, fuktighet og fett, samtidig som den er mild nok til at den ikke tørker ut og svir.

Men det er jo veldig individuelt.

Jeg har pleid å spørre om prøveprodukter på apoteket før jeg har kjøpt noe.

Dette er viktig for meg også!!!!!
Og den er bra for det?
Men skal huden renses hver gang før man tar den på?

Flere?
Er denne like god som A-derma?

Den Avenekremen er beregna for en tørr ansiktshud. Aderma har ingen kremer som er spesifikke for tørr ansiktshud, jeg ville dermed ha prøvd Avene.

Og ja, huden skal alltid renses før man har på ansiktskrem. Både morgen og kveld. Hvis du ikke renser så smører du bokstavelig talt kremen på et lag av døde hudceller. Da vil jo ikke kremen trekke så godt inn og heller ikke virke så godt. [:)] Rens er superviktig.

ORIGINAL: vestfold80

Den Avenekremen er beregna for en tørr ansiktshud. Aderma har ingen kremer som er spesifikke for tørr ansiktshud, jeg ville dermed ha prøvd Avene.

Og ja, huden skal alltid renses før man har på ansiktskrem. Både morgen og kveld. Hvis du ikke renser så smører du bokstavelig talt kremen på et lag av døde hudceller. Da vil jo ikke kremen trekke så godt inn og heller ikke virke så godt. [:)] Rens er superviktig.

Takk for svar! [:)]
Da prøver jeg, og håper at det blir bra.

Back
Topp