Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville sagt nei, har opplevd flere sånne etter avlesningstiden. Den ser også grå ut. Men ville nok tatt en ny senere i dag for sikkerhetsskyld, kaan jo være begynnelsen på noeFikk melding om at jeg var nærkontakt og tok en hjemmetest. Det var så vidt jeg kunne skimte en strek innen 20 min, men det var først etter 1 time at streken ble mer tydelig. Er resultatet gyldig?
Må selvfølgelig ta en ny en senere i dag.
Vis vedlegget 376628
På mine gravidetester ser jeg i 1-2 uker etter testen på testestripa fra alle vinkler og i alle lyssettinger for å se om det ikke er en skygge. Og de gangene det har vært skygge, har den også vært positiv. Også de gangene skyggen har kommet etter 30min. 
Interessant med ulike tilbakemeldinger. Ringe en venninne som jobber med korona. Hun sa at det kunne være rester fra en tid tilbake. Hadde en kraftig forkjølelse for over 1 uke siden. På det tidspunktet var både hurtigstest og PCR negative. Merkelig…
Nå som helsemyndigheter endrer rutinene for hjemmetester (prøvetaking), skal jeg be samboeren ta i både nese og hals senere i kveld.
Er dog litt enige med det som skrives her, at jeg bør egentlig ikke lese av testen etter angitt tid (15-20 min).
og kastes etter 15-20 min. Har fått skyggestreker etter tiden før, som ikke var korona. De kan være defekte og har feilmargin de som alle andre. Når jeg ser en supersupersvak strek på koronatesten, gir jeg den til samboeren som ser kjapt på den, og hiver den rett i søpla 

Fikk du tatt en ny i dag?![]()