Er denne El-testen positiv?

Lilli^^

Flørter med forumet
Hei hei:) jeg lurte på om denne el testen er positiv. Vi prøver oss på en august baby :) så woho^^ 

 
Jeg har aldri brukt eggløsningstester men vil da tro at den ser positiv ut . Du kan jo regne deg ut til el fra mensen første dag inne på din side her på bv. Det er det jeg har gjort og regner meg ut i fra det
 
Den er VELDIG positiv... hopp i køya
 
Jeg tror ikke den er positiv. EL-testene er annerledes enn graviditetstestene, på EL- tester skal teststrek være sterkere/minst like sterk som kontrollstrek, og her er den fremdeles litt svakere. Det ses tydelig når den er sterkere, og da har man EL innen 48 timer (LH stiger mest FØR EL, så testen blir positiv like før den mest fruktbare tida. Synker raskt igjen etterpå. Lykke til med augustforsøk :-)
 
Jeg tror ikke den er helt positiv. Men det nermer seg :D Men ha sex nå i disse dager så er dere sikkre ;) 
 


^rosalill^ skrev:
Jeg tror ikke den er helt positiv. Men det nermer seg :D Men ha sex nå i disse dager så er dere sikkre ;) 


fikk kjempe positiv på cd 16 så vi har kost oss masse, å er i dpo 5 i dag :D
her er bilde av mine to positive el-tester kl 14.00   kl: 18.00 ( ps: dn er klipp grunnet har den i syklus kalenderen min :P)
 


^rosalill^ skrev:
Jeg tror ikke den er helt positiv. Men det nermer seg :D Men ha sex nå i disse dager så er dere sikkre ;) 


fikk kjempe positiv på cd 16 så vi har kost oss masse, å er i dpo 5 i dag :D
her er bilde av mine to positive el-tester kl 14.00   kl: 18.00 ( ps: dn er klipp grunnet har den i syklus kalenderen min :P)
 
JA den opperste er positiv! :D Lykke til! :D
 
Back
Topp