Er denne defekt?

Beyourself

Blir kjent med forumet
Har det kommet for mye urin på? De har ikke ligget inntil hverandre.
20181015_172023.jpg
 
Bare sørg for at det er konsentrert urin. Altså, ikke drikk noe to timer før du tisser, og la det hvertfall gå fire timer mellom denne gangen og forrige. :)
Mannen sa: Gå og tiss på en til i steden for å ødelegge øya dine på å se på den der hehe. Får ta en ny i morgen.
 
Den var det sist jeg var gravid. Kan ikke huske når jeg tok den, men var tidlig.
Ja, men kan jo hende det er for tidlig igjen, vet du hvor mange dpo du er?
Nei, men jeg tror det er eneste de har her.
Og du har ikke mulighet til å kjøre til ett apotek? Fordi de testene er ikke særlig bra, og masse skyggestreker på de...
 
Hvilke tester er dette?

Har jeg driti på draget når jeg har kjøpt 50 tidligtester fra OneStep?! :facepalm:
 
Hvilke tester er dette?

Har jeg driti på draget når jeg har kjøpt 50 tidligtester fra OneStep?! :facepalm:
Jeg har aldri opplevd å få noen som helst slags strek på noe, uten å være gravid før. Tror det kom veldig mye urin oppi testen, da kan de bli rosa, men går vekk når den tørker. Tok to tidligere som var negative.
 
Ja, men kan jo hende det er for tidlig igjen, vet du hvor mange dpo du er?

Og du har ikke mulighet til å kjøre til ett apotek? Fordi de testene er ikke særlig bra, og masse skyggestreker på de...
Nei, men kan kjøpe i morgen. Har ingen aning om dpo, det er på torsdag 3 uker siden sist vi la inn aksjer.
 
Back
Topp