Er denne bil stolen bra?

Bilstolen er vel bra. Vi har denne, men er ikke fornøyd. Siden stolen er så hard så har min lillemann visner i rompa og i beina nå i ett helt år. Dette begynte da vi sluttet med bleia. Vi har ett annet bakovervendt stol også, mer polstret i rompa og en lykkeligere unge i baksete. Nå sitter han fremmovervendt i den ene bilen fordi det føles ikke riktig å pine han lenger:( Men den gjør det bra i tester:)

vi brukte den til han var 4 år..
nå er han 6 snart og veier fremdeles ikke 25 kg - og han er faktisk en stor gutt - vektmessig.. :)

han kunne fint ha sittet lenger, men jeg hadde sagt at han kunne sitte andre vei når han ble 4.. og når ungen har klisterhjerne og forhandlingsteknikker som en middels 40åring... såeh ja.... da ble han snudd :)

Det var aldri klaging på noe som helst, og den er i mine øyne lett å montere, og lett å flytte på ved behov :)

Vi har den, men kommer til å bytte nå. Gutten min er litt over 3år, stor gutt som er ganske lang i ryggen. Han er på vei til å vokse ut av setet fordi vi ikke har mer å stille på på beltet. Blir antakeligvis two way elite. Men vi har dog vært fornøyde frem til nå :)

Back
Topp