Er den ikke vakker???

1rosa+1til?

Elsker forumet
Måtte jo prøve å teste igjen... Siden jeg ikke har testet siden 17 mai hehe.... Og kjøpte meg akkuratt den samma testen... Streken er jooo suuuuper sterk i forhold til den jeg fikk på ikm hehe... Har oxo fått innkallingen til tidlig ul i dag[:D] Og kvalmen er kommet for å bli ser det ut som hehe[:'(][8D] Men så lenge blødningene holder seg vekk, skal jeg ikke klage på noe!

Nydelig test....kjenner jeg må svi av en i morgen jeg også....håper min blir like fin som din[;)]

Veldig fin [:D][:D] Godt å ha noe å se fram til - og de fleste symptomer, selv kvalme, mottas jo med takk [;)]

Ja du sier noe Stikkelsbæret[:D] Er ikke fan av kvalmen hehe... Men glad jeg har symptomer hehe...

Ja gleder meg syyykt til ul... Men det er jo så lenge til enda... uff... Hele 2 uker og 3 dager igjen[&:] Syntes tia går såååå sakte....

nyyyydelig!!!

For en fantastisk nydelig test[:)] Den var jo bare så vakker[:)] Og kvalme er jo bare et super godt tegn så det ser ut som at spiren din er sterk og har planer om å bli i 9 måneder[:)]

Hehe ja mister jeg etter så fæl kvalme og såååå vonde pupper... gir jeg opp fram til etter bryllupet hehe

Fine fine testen 

Peneste jeg har sett på lenge! Virkelig flott og sterk i fargen asså!

Back
Topp