*Mecluc* Gift med forumet 31 Mar 2010 #3 johooo! Kjempe søt datter du har og en kjekk mann![:)] ikke rart du er stolt!
ditdit Glad i forumet 31 Mar 2010 #4 ORIGINAL: sogn78 JOOOO. Herregud for ei skjønn lita jente!!! takk[:D]
pineapple Elsker forumet 31 Mar 2010 #5 Åååh, for en nyyydelig jente dere har. De flotte øynene!! Skjønner du er stolt ja [:D][:D]
C cathkal Gift med forumet 31 Mar 2010 #8 så nydelige de er[:D]fantastisk flotte øyne på både mann og barn :)
Jente10spire14 Glad i forumet Augustmødrene 2014 2 Apr 2010 #11 ORIGINAL: sogn78 JOOOO. Herregud for ei skjønn lita jente!!!
BeateNa Betatt av forumet 2 Apr 2010 #12 Nyyyyyyydelig jente dere har!! Kan jeg spörre hvilken nasjonalitet dere har opprinnelig? Hilsen nysgjerrig meg[:D]
Nyyyyyyydelig jente dere har!! Kan jeg spörre hvilken nasjonalitet dere har opprinnelig? Hilsen nysgjerrig meg[:D]
ditdit Glad i forumet 2 Apr 2010 #15 ORIGINAL: BeateNa Nyyyyyyydelig jente dere har!! Kan jeg spörre hvilken nasjonalitet dere har opprinnelig? Hilsen nysgjerrig meg[:D] er fra tyrkia[:D]
ORIGINAL: BeateNa Nyyyyyyydelig jente dere har!! Kan jeg spörre hvilken nasjonalitet dere har opprinnelig? Hilsen nysgjerrig meg[:D] er fra tyrkia[:D]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 2 Apr 2010 #16 Så nydelig snuppe så [:D] syns håret hennes er så utrolig fint, misunnelig jeg[:D]