Er deg noen som studerer?

Litenspiire

Glad i forumet
Julikulene 2020
Hei!
Jeg er litt stresset for denne graviditeten ettersom jeg er fulltidsstudent. Jeg har deltidsjobb og jobber så mye jeg kan, men jeg synes det er så mye å sette seg inn i og vanskelig å vite hva jeg har krav på. Er det noen her som også studerer, eller eventuelt har barn fra tidligere som de fikk under studie? Har dere noen tips?
 
Jeg er også fulltidsstudent :) Har ikke så mange tips, er ingen ekspert selv :hilarious: Men jeg har funnet ut av det meste ved å søke her på forumet
 
Har noe etterutdanning jeg er ferdig med noe før termin men skaø strengt tatt starte opp med enda mer til høsten. Mulig det blir utsatt et år tar vel neppe imot studenter på mammaperm. I tillegg da har jeg vel nok å styre med
Planen min er også pause (eller permisjon da). Tror jeg kommer til å angre på å ha brukt mindre tid med baby, bare for å bli ferdig med studiet tidligere. Og mammaperm som student er veldig greit da :)
 
Jeg var student forrige gang. Både i graviditeten og etterpå. Pappaen tok all permisjonen bortsett fra de første syv ukene. Nå er jo det lenge siden og permisjonsordningen er jo endret siden da, men vi løste det sånn fordi jeg ikke hadde krav på permisjonspenger ettersom jeg hadde mer enn en et visst antall ukers opphold mellom vaktene (selv om jeg rent sum-messing hadde rett på mye mer penger enn jeg fikk fra Lånekassen). Derfor var der veldig lite lønnsomt for oss at jeg skulle ta permisjon; det hadde betydd enda et år med luselønn til meg.
 
Jeg er også interessert i å vite. Studerer deltid og jobber deltid, dette vil gjelde også fra høsten neste år.
 
Først av alt, gratulerer!

Jeg studerte 100% når jeg ble gravid med eldste, hyperemis ødela så jeg måtte gi meg på studie. Tok permisjon derfra. Startet med 50% nettstudier når han var 5-6 mnd. Også gikk ut i 50% praksis når han startet i Bhg.