Er de ute alene?

Trine83

Forumet er livet
Er de ute alene nå?
Julie har vært ute alene gaaanske lenge, men det er så godt tilrettelagt for det. Stort grøntområde neden for huset, stor pakereingsplass et lite stykke oppfor huset, med fortau. Kjører ikke biler utfor huset. Egentlig helt perfekt for småbarn å bo. Hun trenger ikke gå hvor bilene kjører, når hun går rundt her.
Men nå flytter vi, og da kommer det til å kjøre biler rett utforbi foran huset.
Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre når vi flytter, synes det er litt skummelt. Hva om bilene ikke ser henne. 
Noen som lar barna være ute alene som har biler sm kjører rett utforbi? Det tettbygd med 30 sone.

Jeg lar ikke A være ute alene enda. Det er lite med biler her i borettslaget, ettersom det ikke er noen gjennomkjøring og man må igjennom en bom for å komme inn til blokkene.
Men stoler ikke helt på at hun holder seg her enda. Tror det kan bli litt for fristende å bli med noen av de andre barnaemoticon

her er hun ute alene, med streng beskjed om å ikke gå i skogen eller ut på veien.Om en leke sku uheldigvis komme ut på veien(som regel ballen) så kommer hu opp å sier fra.
Så så langt så er hu til å stole på. :)
Men vi også har et stort utearealet her, og hun vet å holde seg på rett side av huset :)

ja, hun er ute alene, det er som regel nabounger her og vi grenser til en lekeplass. Dessuten spør hun alltid om hun får gå lenger enn til postkassen. 

hun er ute alein,men ikke nå leng i gangen nei.prøver at en av oss er ute sammen med henne

Back
Topp