Jeg legger merke til når jeg ser på TV program fra utlandet, eller bilder på Instagram, at små barn på rundt 1 år allerede sitter fremovervendt. Kan ikke huske å ha sett et program fra USA der barn sitter bakovervendt etter babystadiet 
Jeg har ikke reist så mye i livet mitt. Noen som vet hvordan kulturen er i andre land? Er det ikke like mye fokus på at bakovervendt er det tryggeste om viktig? Eller sitter de forovervendt? Hvorfor tror der det er slik? Mangel på info eller «det skjer jo ikke oss» mentalitet?
Jeg har ikke reist så mye i livet mitt. Noen som vet hvordan kulturen er i andre land? Er det ikke like mye fokus på at bakovervendt er det tryggeste om viktig? Eller sitter de forovervendt? Hvorfor tror der det er slik? Mangel på info eller «det skjer jo ikke oss» mentalitet?
? Jeg kunne ikke sett for meg livet uten robust bagdel og vogn. Men når du sier det begynte jeg å tenke over hva jeg har sett på TV program. Og det virker som å trille tur for å trille tur ikke er så kjempekultur i andre land. Og triller de er det skranglende triller som ser billig ut. Kan ikke huske å sett typ Emmaljunga eller eller babyjogger på TV fra utlandet