er datoen som ikke

anette torunn

Glad i forumet
Har fått time til ordinær ul? eg var oss lege 29nov å har ikke fått time til ul i posten ennå...

Jeg har heller ikke fått time enda. Ble sendt henvisning fra legen når jeg var der 15. november, men jeg har ikke hørt noe enda. Kommer vel:)

Var på ul på mandag og på tirsdag lå lapp i postkassen med time til ordinær ul. Men jeg fikk det direkte fra kvinneklinikken ved sykehuset og ikke via henvisning fra lege siden jeg har vært til tidlig ul. Håper du snart får time :)

Jeg ringte til sykehuset og fikk time når jeg ringte..

Tror det tok rundt 2 uker fra jeg var hos legen til jeg fikk innkallelsen i posten.

Legen min henviste meg, og hos meg lå det brev i postkassen ikke mer enn en uke senere...Det varierer sikkert fra sykehus til sykehus..:)

For meg tok det 3 uker fra legen sendte inn papirer til jeg fikk datoen i posten. Tror det varierer veldig fra sykehus til sykehus. Mitt sykehus er et lite undersykehus til et stort et og det er sikkert derfor det tok såpass tid...

Blei jo satt fram 2 uker vi, så vi måtte korrigere den på sykehuset etter tidlig ul i går :-)

Tok to dager fra legen sendte henvisning til jeg fikk timen i posten. Håper bare tiden går fort nå frem til ultralyd.

Var til legen forrige onsdag og i dag dukket ul timen min opp i posten. Skal på ul den 20. januar!! Gleder meg noe helt utrolig!!

Jeg var hos lege i uke 11 og fikk innkalling ca 2 uker etterpå. Men vi måtte endre dato da vi fant ut at jeg var 2 uker kortere enn legen trodde. Time 5.januar. Hvis du ikke har fått innkalling kan du ringe lege og purre på han.

Back
Topp