Er dagmamma i dag jeg :)

Trone

Gotta love ebay
VIP
Passer sønnen til ei på juli2010 (sønnen til en kollega av meg), så nå har jeg to toddlere som freser rundt her he he he!!!

Vi har spist middag og ungene har badet og kost seg! :) Han er jo ett eneste stort smil den gutten så NULL stress!! :) :) :) 

Skal ha han til i kveld (han kom i 14-tiden) så blir flere timer å kose oss på! :) :) 

Det er jo ett par mnd som skiller de, men likevel så ser gullet ut som DEN konfirmanten i forhold til N, hahahahahha!!!!!!!!!

Kos dere masse!

Lillesøs, altså Julie sin tante er 6 mnd yngre enn Julie. Hun ser jo ut som den bebbisen i forhold :) Hehe!
Morsomt at så liten aldersforskjell utgjør sååå mye når de er så små.

Så bra at Fredrik har noen å leke med da. Er ikke rart de koser seg!

Jeg er litt dagmamma for tiden jeg også;) Venninner og naboer som ikke vet hvor de skal gjøre av de store barna nå i skoleferien, ja de havner hos meg;) Men det er jo bare koselig, da har de største noen å leke med!

* Han klarte å slette hele innlegget mitt nå, så skriver en kort versjon ,heheh!*

Gullet la seg for en time siden og da var gjesten på verandaen med mannebeinet og snekret :) 
Snuppa lekte med han når hun kom hjem for litt siden. Kjempekoselig og hun elsker jo barn :) 

Han har enda ikke sovet enda og likevel er han ett eneste STOOOOORT smil!! Helt fantastisk altså!! :) :) :) Digger den ungen!! :) :) :) :) 

Syntes det er greit å kunne hjelpe til litt jeg. vet jo selv hvordan det er å være i beite for barnepass. Og jeg skulle jo ikke noe i dag alikevel så da kunne jeg jo være til nytte! :) :) 

T fikk hilse på en slektning på fredagen som e født 6 mnd etter han.
Ho så ut som en nyfødt i forhold tell gullet mitt.
Tydelig at T elsker unger her i gården, førr han leka så fint og forsikti med de.

Er jo så koselig når de små går oversens! :) :) Ingenting som er bedre enn det :) :) 

Jeg tok bilder av ting de hadde gjort i dag og viste moren når hun hentet. Det syntes hun var stas :)

Han ble hentet for litt siden. Like blid! Vi er helt mektig imponert over den gutten! Tar han mer enn gjerne igjen jeg altså!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 

Back
Topp