Er d vondt

MtBoT

Elsker forumet
å sette spiral?

Skal på mandag å må si jeg gruer meg litt [8|]

Sitter den godt?

Hmm ja vet [;)] men er og redd for at den ikke skal sitte..hørt om flere der den har dotte ut..å jeg har ikke vært heeelt flink å knipe etter fødselen [8|]

noen her den har dotte ut på?

Datt ut her ja[&o] Auch..

Men var ikke vond å sette inn altså[:D]

Første gang syns jeg det var ubehagelig, men s andre gangen var det litt vondt. Vet ikke hvorfor det var anderledes andre gangen. Føles ut som om du får voldsomme menssmerter, det gjorde det ihvertfall med meg.

Jeg har ingen anelse om den sitter godt, men håper det for her kjører vi på uten noe annet, hehe.
[:)]

nei jeg synns ikke det[:)]

ORIGINAL: meee

å sette spiral? Nei, for meg var det ikke vondt

Skal på mandag å må si jeg gruer meg litt [8|]

Sitter den godt? Er tatt ut for lenge siden [;)]

gjorde ikke vondt.. jeg har født et barn og det var en milliard ganger vondere..
ta to ibux før du har time så hjelper det litt..

min sitter på plass den.. har hatt den siden august og sjekka at den satt som den skulle nå for et par uker siden

Okei takk for svar [;)]

ORIGINAL: meee

Hmm ja vet [;)] men er og redd for at den ikke skal sitte..hørt om flere der den har dotte ut..å jeg har ikke vært heeelt flink å knipe etter fødselen [8|]

noen her den har dotte ut på?

Den sitter jo i livmora, så har jo ingenting med knipinga å gjøre.... ville ikke vært redd for at den sku ramle ut av den grunn... kniping går på bekkenmuskulatur. har satt inn spiral, var ubehagelig, men så tusta han gynekologen noe veldig også da.. ikke noe å grue seg til!

masse lykke til[:D]

Litt ubehagelig kanskje...men kanke klage! [;)]
Hatt den siden sep 07[:)]

Back
Topp