Er d normalt?????

tante82/MAx6

Glad i forumet
Hadde litt brundt utflod i mårest me litt klar veske. kan d være MA på tur el er d normalt?? Hadde d når jeg fant ut at jeg var gravid med gutten min. Ikke noe blod så langt.Torte ikke å dra på jobb pga d i dag.

Så lenge det ikke er friskt blod så er det vel ikke så farlig, står lengre nede en tråd om blødning i svangerskapet

kansje ta en tlf til legekontoret, ikke så mye de kan gjøre men kansje de kan berolige deg

Oki. Skal på ul fredagen uansett så da får jeg vel vite litt mere. Huff,fikk jo så dårlig samvittigehet for å ikke dra på jobb i dag,ble oppringt i går om ang jobb.[&:] men om æ skul mist så har itj d vert så lurt å vert mitt oppi et stell el dusjing ol.. Gjor æ rætt i å hold mæ heim?

Ja, det gjorde du...prøv å bare slappe av...godt du skal på ul på fredag...tenk positivt så går dette bra!!![:D]

ORIGINAL: Godzilla

Ja, det gjorde du...prøv å bare slappe av...godt du skal på ul på fredag...tenk positivt så går dette bra!!![:D]

sign! prøve ta det med ro frem til fredag...

Hei, jeg hadde akkurat det samme på mandag. Skal sies at jeg var ikke mer enn 4 uker da.. Men har ikke kommet noe mer og slått meg til ro med at det ikke er noe farlig. Snakket med helsesøster om det og hun sa at det var ganske normalt at man kunne ha litt blødninger i begynnelsen. Ihvertfall når man egentlig skulle hatt mensen.

Har også lest veldig mye rundt på nett om det og det er mange som har opplevd det uten at det er noe farlig[:)] Håper det går bra med oss begge[:D]

Godt d ikk ebare mæ... Tenke posetivt æ å. å så læng d itj skjæm nå reint blod e alt bra. Får uansett høre på fredagen kolles d liggan. Lykke t du å[:)]

Back
Topp