er d noen her som driver me scrapping?

cathrine2

Gift med forumet
ser d er mangen som driver me d. hva me dere? eg har så lyst å prøve d, men tror ikke eg er noe flink.. må vente til eg har penger[;)] da skal eg prøve meg tenkte jeg[:)]

Jeg gjør det, det er skikkelig gøy!!!

Måtte nettopp kjøpe meg enda et album for jeg hadde ikke mer plass[:D] må ha mye plass nå, for jeg fremkalte akkurat 650 bilder på elkjøp[:D][:D]

ORIGINAL: nettemor

Jeg gjør det, det er skikkelig gøy!!!

Måtte nettopp kjøpe meg enda et album for jeg hadde ikke mer plass[:D] må ha mye plass nå, for jeg fremkalte akkurat 650 bilder på elkjøp[:D][:D]

kan ikke du legge ut noe så jeg får se?[:)] syns d  ser så gøy ut[;)]

Det kan jeg gjøre vettu, må ta bilder av det bare[:)] gjør det i kveld jeg, for vi skal gå tur straks nå, oki?[:)][:)]

ORIGINAL: nettemor

Det kan jeg gjøre vettu, må ta bilder av det bare[:)] gjør det i kveld jeg, for vi skal gå tur straks nå, oki?[:)][:)]

gleder meg[:D] nå har eg bestilt bider jeg og, må bare kjøpe noe scrappe ting så skal eg prøve meg jeg også[:D]

eh.... eg e no ikkje heilt oppdatert... men ka e scrapping? [8|]

Man kan scrappe digitalt eller med papir og saks for å si det sånn.
Man lager lag på lag med bilder, tekst, småting...
Klarer ikke helt å forklare jeg, men her er noe jeg har laget på pc'en da[:)]

Håper du skjønte det litt bedre nå?[:)][;)][:D][8|]

..Kan legge til at jeg er nybegynner, så jeg lærer stadig noe nytt om hvordan gjøre ting i programmet jeg bruker for å scrappe

ORIGINAL: Medea

Man kan scrappe digitalt eller med papir og saks for å si det sånn.
Man lager lag på lag med bilder, tekst, småting...
Klarer ikke helt å forklare jeg, men her er noe jeg har laget på pc'en da[:)]

Håper du skjønte det litt bedre nå?[:)][;)][:D][8|]

Ok! Trur eg skjønner!

Grrr, nå som jeg skulle vise noe av det jeg hadde gjort , så kommer jeg ikke inn på siden jeg laster opp bilder!![:@]

Prøver heller i morra tidlig jeg, god natta[:)][:)]

Jeg driver også med scrapping. Det er kjempe gøy!!! Skikkelig morsomt og fint å ha til senere. Veldig fine sider dere har lagt ut her[:D].

Kjøpte meg sånn "kutte-bilder-ting" i forrige uke, det var morsomt det. Også gikk det kjempe fort!!

Back
Topp