Er d muuulig??!?!

Bennie

Glad i forumet
Blir såå irritert på meg selv.. Har gått å lurt på når det var jeg skulle til jordmor igjen, men har stadig vekk "glemt" å sjekke datoen!!
Å i dag når jeg endelig kom på å sjekke, så ser jeg at datoen var 28.03..
JEG GLEMTE Å GÅ TIL JORDMOR SIST UKE!!!!!
Huff, nå har jeg ringt å beklagt meg.. fytti, så flaut!! [&:][8D]
Snakk om å være bortreist i tankene da!!

Hehehe...
Godt du kan skylde på ammetåka!!![;)]
Fikk du ny time nå da eller?
Her er det kjempelang ventetid...[8|]

Dataen var nede på helsestasjonen, så jeg må ringe opp igjen for å få ny time.. [&:][8D] Men jeg skal på KK i morgen og til legen om et par uker så det haster forsåvidt ikke..
ja, skylder på ammetåka!!![8D][:)]
Mannen min bare ser oppgitt på meg og krever nå at jeg skal skrive ned alle datoer og sånn fremover slik at han kan hjelpe meg å huske på det som skal skje!![8D] 

moahahaha[:D][8D]
Vi får satse på det[;)]
Her i huset er det fortsatt jeg som har kontollen..-selv om jeg merker godt at hukommelsen skrenter en god del..:!!![8|][:)]

hahah.. bare vent!![8D][:)] 
Neida, får ikke håpe at noen andre glemmer slike avtaler.. det er rett å slett pinlig.. [&:][8D]
mon tro hva jm tenker om meg nå..!?! [8D][:)]

Huff! Ja vet hva det der er! Eg glemte den 2. svangerskapskontrollen eg skulle til! Da kunne eg ikke skylle på ammetåka engang... Fryktelig pinlig å ringe legen da ja[:-] Men det gikk jo greit det og... Nå skriver eg ned ALT [;)]

Huskelapper på mobilen er en bra ting[;)]
Gjerne et par dager i forveien - I TILLEGG til en PÅ dagen[;)]

Distre som en gullfisk med kraftig hjernerystelse og amnesi[8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Huskelapper på mobilen er en bra ting[;)]
Gjerne et par dager i forveien - I TILLEGG til en PÅ dagen[;)]

Distre som en gullfisk med kraftig hjernerystelse og amnesi[8D]

Signerer denne- KRAFTIG!!![:D]

SIGNERER!![:D]

Takk til den som oppfant huskelapper på mobil, for det er virkelig til hjelp i denne ammetåke-tiden. Og verre blir det... kjære vene, vet snart ikke hvor jeg ska gjøre av meg, glemmer jo ALT!!

Jeg glemte 2 års kontrollen på jenta mi[;)] etter det har jeg blitt flinkere til å titte i boka og det har hjulpet[;)]

Back
Topp