er d mulig da????(sinna tråd)

smyga

Gift med forumet
FAEN!!!!!!!!!!!!
har vært å kjøpt et sånnt fint pelspledd til kusinen min til jul..og da jeg flytter på det idag(lå på spisebordet)så ser jeg at det er flekk på bordet..også at pleddet er litt"vått"...tror dere sannelig ikke d er DIESEL...
mi hadde arb.bilen til min bror på juleshoppinga...fy faen..det er så max min flaks...ikke d at det lå nede,d va inni bilen..mn..joda,max Irene flaks d...
har dere noen råd om å få d bort??ser vel helst ut som jeg må beholde d først..hanger ute t lufting nå..men..
og bordet fikk en salig fin flekk...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRR[:@][:@][:@]får den ikke VEKK!!!!!
HELVETE...

ORIGINAL: Susseline2

Uff[:o], har ikke noe annet råd enn å vaske pleddet og lufte det lenge[8|]......

Bordet vet jeg ikke......

takk[:)]men kan ikke akkurat gi d i gave etterpå da..hihihihi,ferdig vasket og klar til bruk[;)][8D]d er så typisk...lå i pose..og den va stor trodde jeg..lå godt nedi..men kan kanskje ha trukket igjennom posen..d er så kjipt..jeg som trodde jeg va ferdig med hun..arg...og d va d siste pleddet på salg au...ja ja...

ORIGINAL: Tusull

Sympati-sinna!!!

tusen takk[:@][:@][:@][:'(][:'(][:@][:@][:@][&o]

Å fy fader...det er så fælt når noe sånt skjer altså [:'(]. Du har min største sympati!!

Klarte å gjøre det store selv i går jeg.... Skulle stryke på navnelapp på den nye jakka til eldste sønnen min (9år). Kjempe fin svart dunjakke fra Helly Hansen. Tok bare tuppen av stykejernet og skulle være kjempe forsiktig....men "svusj" sa det og på null komma niks hadde stoffet smeltet to steder inne i jakka.. Så det endte med to hull som dunene begynte å tyte ut av inne i jakka [:'(]. At det går ann å bli så dum!! Skulle jo aldri ha strøket på lapp i en sån jakke [:o]. Fikk helt vondt i magen, og sønnen min ble så lei seg at han begynte å gråte [&o][&o].

Så den følelsen når noe sånt skjer kjenner jeg igjen altså [:o][:'(].

Back
Topp