Bamsemin
Glad i forumet
Jeg må innrømme at vi har fått en baby som sover som en drøm. Ok, det skal sies at det har ikke alltid vært en dans på roser og vi har virkelig kjent på søvnmangel vi også altså. Men de to siste månedene da hun fikk komme på eget rom har vært helt overnaturlige da hun rett og slett har sovet i 11-12 timer i strekk etter å ha blitt ammet i søvn. Jeg tar jo ikke hver natt for gitt for barn forandrer seg jo hele tiden. Men nå har vi vært hjemme i en uke etter tre uker i USA med tidsforskjell på 7 timer og nå er hun bare helt ute og i tillegg myyye mer avhengig av meg på nettene. Nå sover hun generelt mindre både dag og natt. Jeg skjønner jo at hun har jetlag og at det kan ta tid før hun er sånn noenlunde klar for å legge seg til normal tid og sånn. Men jeg liiivredd for at hun skal være sånn for alltid! At vi liksom har ødelagt døgnrytmen hennes ved å dra så langt til utlandet.
Dette ble jo et langt innlegg hvor jeg bare skryter av at hun egentlig sover skikkelig bra, men det jeg vil er bare at noen sier «slapp av, hun kommer til å bli som før»! Haha. Er det noen av dere som har barn som fikk døgnrytmen helt ødelagt pga reise?
Dette ble jo et langt innlegg hvor jeg bare skryter av at hun egentlig sover skikkelig bra, men det jeg vil er bare at noen sier «slapp av, hun kommer til å bli som før»! Haha. Er det noen av dere som har barn som fikk døgnrytmen helt ødelagt pga reise?