Er byferie dumt i dpo-dagene?

Gravid

Glad i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Julibarna2024☀️
Hei, jeg dro til Paris i går og er 4 dpo i dag (blir til 6dpo). Blir så redd for at stress/kav i forbindelse med reise gjør at egget ikke fester seg, eller kan forårsake SA etter egget har festet seg?

Ble 4 timer søvn dagen flyet gikk, og jeg blir helt svett av fly fordi jeg er så redd. Og i går gikk rundt vi hele dagen til kroppen ble vond og hodet var slitent. Er det ideelt å bli helt sliten i kropp og hodet? Selvom det ikke er negativt stress nødvendigvis? Drikker og spiser som om jeg er gravid forøvrig

Last edited:
Hei, jeg dro til Paris i går og er 4 dpo i dag (blir til 6dpo). Blir så redd for at stress/kav i forbindelse med reise gjør at egget ikke fester seg, eller kan forårsake SA etter egget har festet seg?

Ble 4 timer søvn dagen flyet gikk, og jeg blir helt svett av fly fordi jeg er så redd. Og i går gikk rundt vi hele dagen til kroppen ble vond og hodet var slitent. Er det ideelt å bli helt sliten i kropp og hodet? Selvom det ikke er negativt stress nødvendigvis? Drikker og spiser som om jeg er gravid forøvrig
Hei :Heartred Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for det. Folk blir gravid i krig og ekstreme situasjoner, kroppen er veldig motstandsdyktig. Det eneste jeg har lest er at hvis man er under langvarig stress, mangel på mat over lengre tid osv vil ikke kroppen prioritere å bruke krefter på å lage et barn. Da er det snakk om månedsvis altså og unntakstilstander :Heartred Kos deg på tur, prøv å senke skuldrene og nyt ferien :love2

Tror ikke det har noe å si for evt. graviditet at du er på reise. Bare prøv å slappe av og kos deg så mye du kan. :Heartred

Jeg tenker det bare er positivt! Ny ferien og lev som normalt! Kroppen vår takler dager med lite søvn (hvis ikke hadde vel ingen av oss med barn fra før av blitt gravide igjen :joyful:), og litt avveksling med ferie er nok bare bra for kropp og sjel :Heartred

Back
Topp