Er BV helt på viddene?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Bytta tlf nå, og får ikke logget inn på app eller i nettleser. Bruker finner ikke! Jeg blir gal... Aldri vært problemfritt å benytte seg av BV..
 
Sånn har det vært for meg mange ganger. Også plutselig virker det bare igjen neste dag[emoji848]
 
I mitt hode er BV = barnevernet (På jobb i barnehage er BV forkortelse for barnevernet), så jeg måtte inn å se hvorfor de var helt på viddene:hilarious:

Føler jeg stort sett må logge inn hver gang jeg skal bruke appen på telefonen, selv når jeg går inn via varsel..
 
I tillegg er alt grått slik at det er umulig å se hvor det har skjedd noe siste tiden (skal være bått hvor det har skjedd noe) ...
 
I mitt hode er BV = barnevernet (På jobb i barnehage er BV forkortelse for barnevernet), så jeg måtte inn å se hvorfor de var helt på viddene:hilarious:

Føler jeg stort sett må logge inn hver gang jeg skal bruke appen på telefonen, selv når jeg går inn via varsel..

Hahahaha, samme her [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] jeg turte egentlig ikke å lese teksten fordi jeg jobber i barnevernet, og har lovt meg et helt år pause fra jobb [emoji23]

Jeg får beskjed om at jeg er logget ut, og må logge inn på nytt. Den beskjeden krysser jeg bare vekk, og så kommer jeg inn [emoji23]
 
I mitt hode er BV = barnevernet (På jobb i barnehage er BV forkortelse for barnevernet), så jeg måtte inn å se hvorfor de var helt på viddene:hilarious:

Føler jeg stort sett må logge inn hver gang jeg skal bruke appen på telefonen, selv når jeg går inn via varsel..

Vi får nesten ikke lov til å bruke forkortelser på jobben vår pga disse juristene er så utrolig pirkete og skal misforstå alt. Men jeg tenkte også barnevernet med en gang [emoji85]
 
Ja, jeg orker ikke bruke den. Kan ikke forstå hvorfor nettopp denne appen er så vanskelig å lage skikkelig. Kanskje de bør se etter nye tekniske arbeidere [emoji14]
 
Back
Topp