Er BV helt på viddene?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Utålmodigemeg, 23 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Bytta tlf nå, og får ikke logget inn på app eller i nettleser. Bruker finner ikke! Jeg blir gal... Aldri vært problemfritt å benytte seg av BV..

2. ToGo Glad i forumet

Sånn har det vært for meg mange ganger. Også plutselig virker det bare igjen neste dag[emoji848]

3. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

I mitt hode er BV = barnevernet (På jobb i barnehage er BV forkortelse for barnevernet), så jeg måtte inn å se hvorfor de var helt på viddene:hilarious:

Føler jeg stort sett må logge inn hver gang jeg skal bruke appen på telefonen, selv når jeg går inn via varsel..

• Morsom Morsom x 1
  4. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

I tillegg er alt grått slik at det er umulig å se hvor det har skjedd noe siste tiden (skal være bått hvor det har skjedd noe) ...

5. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hahahaha, samme her [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] jeg turte egentlig ikke å lese teksten fordi jeg jobber i barnevernet, og har lovt meg et helt år pause fra jobb [emoji23]

Jeg får beskjed om at jeg er logget ut, og må logge inn på nytt. Den beskjeden krysser jeg bare vekk, og så kommer jeg inn [emoji23]

6. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Vi får nesten ikke lov til å bruke forkortelser på jobben vår pga disse juristene er så utrolig pirkete og skal misforstå alt. Men jeg tenkte også barnevernet med en gang [emoji85]

7. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Ja, jeg orker ikke bruke den. Kan ikke forstå hvorfor nettopp denne appen er så vanskelig å lage skikkelig. Kanskje de bør se etter nye tekniske arbeidere [emoji14]

Del denne siden