Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa^^
ORIGINAL: Niniel
I know... men virker enkelte ganger som noen tror noe annet...
How?
Et fett for meg om det er Berit BV-medlem eller Ivar Ikke-medlem som leser det jeg skriver.
Kjenner dem ikke læll.
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Åpent
Ser ikke helt hvorfor folk bruker åpentlukket forum som noe argument i mange av diskusjonene en gang jeg. ALLE kan jo bli medlem på ett lukket forum også, og med flere tusen brukere er sansynligheten rimelig stor for kjentfolk uavhengig av om det er åpent eller lukket.
ORIGINAL: Godhjerta
ORIGINAL: Hilly77
Alle kan lese... Kun medlemmer kan svare
Jeg visste svaret jeg også. [:D]
ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer
Joda, men det er et faktum som ser ut til å ha gått veldig mange hus forbi - folk snakker tross alt om "snikere". Må flire litt; da er det vel sniking å bevege seg ute i det offentlige rom, også.
Joda, men det er et faktum som ser ut til å ha gått veldig mange hus forbi - folk snakker tross alt om "snikere". Må flire litt; da er det vel sniking å bevege seg ute i det offentlige rom, også.
Ah...takk! Der satte du ord på tankene mine[:)] Skremmende med de to som har stemt på at forumet kun kan leses av medlemmer...[&:]
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Ah...takk! Der satte du ord på tankene mine[:)] Skremmende med de to som har stemt på at forumet kun kan leses av medlemmer...[&:]
Hvorfor er det skremmende? Det er jo av null betydning om forumet er åpent eller lukket så lenge det ikke er noen restriksjoner på hvem som kan registrere seg..