Er BV et lukka forum?

Niniel

Glad i forumet
Aner jeg en viss forviring rundt dette?

(...og ja, jeg vet svaret[8D])

I know... men virker enkelte ganger som noen tror noe annet...

ORIGINAL: Niniel

How?
Et fett for meg om det er Berit BV-medlem eller Ivar Ikke-medlem som leser det jeg skriver.
Kjenner dem ikke læll.

ORIGINAL: Tøsa^^

How?
Et fett for meg om det er Berit BV-medlem eller Ivar Ikke-medlem som leser det jeg skriver.
Kjenner dem ikke læll.

Ikke noe problem at det er åpent, for de fleste. Men i mange tråder som omhandler snikere ser jeg ofte kommentarer som "hvis noen virkelig gidder å lage en fake profil bare for å kunne snike på folk..." og da lurer jeg på om disse menneskene ikke er klar over at man slett ikke trenger å lage noen fake profil for å lese her.

Så, jeg er nysgjerrig og lurer på hvor mange som er klar over hva åpent forum vil si. Foreløpig er det bare en som har stemt på at bare medlemmer kan lese. Får håpe vedkommende kødda[8D]

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Hilly77

Alle kan lese... Kun medlemmer kan svare

Jeg visste svaret jeg også. [:D]

Åpent

Ser ikke helt hvorfor folk bruker åpentlukket forum som noe argument i mange av diskusjonene en gang jeg. ALLE kan jo bli medlem på ett lukket forum også, og med flere tusen brukere er sansynligheten rimelig stor for kjentfolk uavhengig av om det er åpent eller lukket.

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Åpent

Ser ikke helt hvorfor folk bruker åpentlukket forum som noe argument i mange av diskusjonene en gang jeg. ALLE kan jo bli medlem på ett lukket forum også, og med flere tusen brukere er sansynligheten rimelig stor for kjentfolk uavhengig av om det er åpent eller lukket.

Joda, men det er et faktum som ser ut til å ha gått veldig mange hus forbi - folk snakker tross alt om "snikere". Må flire litt; da er det vel sniking å bevege seg ute i det offentlige rom, også.

ORIGINAL: Godhjerta

Jeg visste svaret jeg også. [:D]

Faktisk litt overraska over de to som har svart at de tror det er lukka for andre enn medlemmer...

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Joda, men det er et faktum som ser ut til å ha gått veldig mange hus forbi - folk snakker tross alt om "snikere". Må flire litt; da er det vel sniking å bevege seg ute i det offentlige rom, også.

Ah...takk! Der satte du ord på tankene mine[:)] Skremmende med de to som har stemt på at forumet kun kan leses av medlemmer...[&:]

Ah...takk! Der satte du ord på tankene mine[:)] Skremmende med de to som har stemt på at forumet kun kan leses av medlemmer...[&:]

Hvorfor er det skremmende? Det er jo av null betydning om forumet er åpent eller lukket så lenge det ikke er noen restriksjoner på hvem som kan registrere seg..

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Hvorfor er det skremmende? Det er jo av null betydning om forumet er åpent eller lukket så lenge det ikke er noen restriksjoner på hvem som kan registrere seg..

I google-sammenheng er det vel en viss forskjell.

Back
Topp