Er Britax two way elite noen gang blitt testet?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Har hørt masse positivt om dette setet, og anbefalte det for en vennine idag. Men så gikk det plutselig opp for meg at jeg har jo aldri lest noen test om det.

Hadde vært greit og sjekket det opp lissom

Good enough for me too :-P

Bouncing buttplug skrev:
Helene harefrøken har det. Good 'nough for me!

Hehe, ja var slike ting som gjorde at jeg turde anbefale det.

Men, hadde vært kjekt og sett en test av det og. Ho sto på butikken idagog kikka på det, så ringa ho meg og forklarte at ho vurderte og kjøpe Brio zento istedet, pga ho syns sidene var så åpne på britax'en. Men jeg googlet fort og leste en test om brio'en, så endte opp med at ho kjøpte Britax'en da

*UtspyttaLaban* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Men, hadde vært kjekt og sett en test av det og. Ho sto på butikken idagog kikka på det, så ringa ho meg og forklarte at ho vurderte og kjøpe Brio zento istedet, pga ho syns sidene var så åpne på britax'en. Men jeg googlet fort og leste en test om brio'en, så endte opp med at ho kjøpte Britax'en da

den testen om brioen er gammel.. stolen er utbedret siden den gang :)

Det er jo som disse andre stolene som er kombi, det er bra bakovervendt og suger forovervendt. 

*UtspyttaLaban* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Åpne sider, joda. Men du kan si at det er forskjell på sidebeskyttelse og sideputer!..:P

Back
Topp