Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er dag 6 av 4 uker så jeg har en lang vei igjen endaStår at det ikke gjør noe at man er forkjølet og tett, det blir tatt opp uansetthvor lenge har du sprayet og skal spraye? Jeg har holdt på i snart 3 uker, skal på kontroll 14.april, så da blir det nok sprøyter etter det. Gleder meg til å få noe hormoner i kroppen igjen
![]()
Det har gått greit, men hadde en del hodepine den første tiden, i det siste har jeg bare vært litt over-følsom, ting går litt vel mye inn på meg.. Vært på ferie, og begynte å gråte flere ganger pga av en stakkars liten hund.. Er veldig glad i dyr altså men det var kanskje litt vel mye følelserDette er dag 6 av 4 uker så jeg har en lang vei igjen enda
Hvordan takler du sprayen? Jeg har fått skikkelige bivirkninger nå, så nå synes jeg ikke dette er noe særlig lenger hehe![]()
Jeg har vondt i hodet. Influensfølelse i kroppen. Verker i ledd og muskler. Føler hjernen min flyter oppi hodet mitt osv. Sliten og trøtt. Hissig som bare detDet har gått greit, men hadde en del hodepine den første tiden, i det siste har jeg bare vært litt over-følsom, ting går litt vel mye inn på meg.. Vært på ferie, og begynte å gråte flere ganger pga av en stakkars liten hund.. Er veldig glad i dyr altså men det var kanskje litt vel mye følelserhadde revnet med at det kom til å være værre enn dette, så syntes i grunn det går greit
hvilke bi-virkninger har du?
Leste I pakkningsvedlegget nettopp nå. Der sto det at jeg kunne ta nesespray minimum 30 min ETTER synarelaen. Det hjelper ikke meg stort når jeg er helt tett når jeg skal ta medisinen heheJeg ble også skikkelig forkjølet for en uke siden, helt tett, men jeg har brukt vanlig nesespray. I pakningsvedlegget mener jeg det stod at ved behov, bruk vanlig nesespray for å åpne opp, minst 30 min før bruk av medikamentet.
Jeg kjente også at jeg ble helt slått ut av denne forkjølelsen, lå tre dager i strekk, og opplevde influensalignende symptomer, før jeg etterhvert bare ble "vanlig" forkjøla, tenker kanskje det kan skyldes litt hormonene også?
Tusen takkGlemte det helt, masse god bedring!!
Jeg ser det når jeg fant et pakningsvedlegg på nett, men jeg sverger på at det stod minst 30 FØR Synarela i pakningsvedlegget på selve nesesprayen jeg kjøpte. Kjempestresset nå jeg, har brukt nesespray den siste uken grunnet forkjølelse 30 min før Synarela..Leste I pakkningsvedlegget nettopp nå. Der sto det at jeg kunne ta nesespray minimum 30 min ETTER synarelaen. Det hjelper ikke meg stort når jeg er helt tett når jeg skal ta medisinen heheSto noe om at vanlig nesespray kunne ødelegge noe av effekten av synarela hvis man tok det før. Tør snart ikke gjøre noe snart jeg :/