er blitt sjuk

x1xiza

Glad i forumet
Eg går her og lurer på om testen blir positiv om nokre dager...og spørsmålet mitt ( som sikkert har vert tatt opp før ) er smertestillende skadelig? viss eg sku vera gravid då...
Eg har ikkje tørt å ta noke eg, og sitt her med feber[&o]
 
Hei iza.
Det var leit å høre at du har blitt syk. Så lenge du tar paracet som anvist på pakken er det ingenting å bekymre seg over. Jeg var også det helt i begynnelsen, og var overnervøs siden jeg hadde tatt paracet, men jeg snakket med legen og han roet meg helt ned. Så ta et par paracet og hvil deg. Håper testen din er positiv denne gangen og at du blir fort bra igjen. God bedring.
 
Hei. Hvilke smertestillende mener du da? Jeg har tatt vanlig pinex og kanskje et par paracet etter jeg ble gravid. Det er ikke noe skadelig. Men ikke overdriv mengden!! Og hold deg langt unna paralgin forte! Hvis du er usikker pleier det også og stå på pakningsvedlegget hvis det er noe fare å ta pillene når man gå gravid. Håper du ble litt klokere? Klem
 
TAKK[:)]
eg passer nevøen min idag, og sku helst ha sovet men..eg får ta eit par paracet iallefall.

brystene er så ømme at det er vondt å vera borti dei..ikkje noke kvalm dei siste dagene, men mykje svimmel..men det kan jo vera fordi eg brygget på denne forkjølelsen..
Eg tenker nok alt for mykje på å bli gravid..så redd det ikkje klaffer denne gang heller[&o] men alle symptomene er veldig virkelige..så håpet har eg til det motsatte er bevist..

Eg har hatt mykje motgang i livet mitt, og syns virkelig at eg fortjener medgang no.
Barn er den største gleden i livet, og det ville vert den største gaven livet gir!
 
Krysser alt som går an å krysse for deg hele tiden, iza. Selvom jeg ikke kjenner deg så tror jeg du kommer til å bli den perfekte mamma. Masse lykke til. [:D]
 
å snille søte venn!! tusen takk!!! [:)][:)][:)]
 
Det er eg sikker på at du er også! [:)][:)][:)] er det ein du har frå før?
 
Tusen takk. Ja, det er kun en prins enda, er så spent på hva neste blir.
 
Go Mårrn Iza (å dere andre)

Litt tufsen i dag, det er ikke godt! Her har omgangssyka gådd på omgang i hele familien, usj å æsj!!
Du får ha god bedring vennen, å ikke minst_________________________ [;)][;)][;)]

LYKKE TIL om noen dager, skal krysse alt for at tanta ikke kommer på besøk til deg.

Klem fra Kathrine [:)]

PS! Ang smertestillende, det er ikke farlig bare pass på mengden som de sier her.
 
aktiv du kathrine, svarer på alt før eg får sukk før meg hehe[:D] TAKK igjen[;)] EG HAR OGSÅ BESTEMT AT DET KLAFFER FOR DEG NO SNART!! [;)]
 
JAAAAAAAAA nu syns jeg det er VÅR tur snart, ble jo så inspirert av alle som er blidd gravide her inne med hostesafta. Har du tadd det denne mnd? Jeg er litt sent ute [&:] men fysj kor jæklig det va [:'(] men drikk, det gjør æ! må bare passe på så jeg ikke overdriver...*hehe*

Jobber du, eller er du sykemeldt siden du er i dårlig form?

Kathrine
 
Vet åssen det er Iza var der for et par uker siden vet du... Men ta et par paracet du å slapp helt av!

GOD BEDRING
 
eg har tatt hostesaft ja..men enda usikker på kortid eg har el så...den smakte[:'(] ja..

eg går på rehabilitering..har gjordt det 1 år no..ikkje kjekt..men holder på og bli bra no då[:)] har hatt ein jævlig oppvekst og kroppen sa til slutt STOPP..så har vert ein del sykemeldt siste 3 år..men no har eg tatt mangen oppvasker med fortida, og det eineste eg vil no er å starte vår familie her, og eg har lært mykje av min oppvekst, som korleis mitt barn aldri skal ha det!!! og veit at eg blir ei god mor[:D]

Eg er utd. dekoratør, men har jobbet ein del i barnehage også, og som dagmamma, og stortrives med det. så eg vil fortsette og jobbe med barn[:)] blir litt dumt å søke jobb no viss eg er gravid, men skal starte med små vikar stillinger tenkte eg..
 
takk pastella, endelig er eg på nett igjen, går det bra med deg??[:)]
 
Har du værte borte fra nett? Jeg har vært på flyttefot jeg vet du så nå har jeg bare nett på jobben!!!

Går bare bra med meg vet du! Driver å pusser opp nå!
 
Uffda iza..men så BRA at du har kommet deg, å tar tak i de problemene du vet har oppstådd pga din oppvekst. Det er bra jobba, å som du selv sier..nå vet du hva du ikke skal gjøre motr egne barn!

Stå på!

Kathrine
 
tusen takk min venn! [:)]
huff eg verker i kroppen[:'(] og vondt i magen..håper ikkje det er mensen som er på vei!!!
 
Åjda..er det fem dager til IKM?
 
TAKK toveli[:)]

vel...når eg rekner frå når eg ca hadde EL..føltes iallefall sånn, så var det rundt 30.august..eller litt før..og då skal vel forventet IKM vera rundt 13.sept..men syklusen min er så rar, og eg fekk ikkje positive el tester så..merkelige tester, men har no lært her at ein egentlig burde ta 2 el tester om dagen..for noken har kun påvist el i kort tid..så..[&:]
KAN IKKJE ANNET ENN Å HÅPE...
no har me ikkje hatt sex siste dagene,for eg vart så dårlig..har vert det 1 veke no så.. og min mann reiste på jobb i går..
 
TAKK DET SAMME! OLIVER ER EIT NYDELIG NAVN[:D]
 
Back
Topp