Er blitt så pysete....................

Siriusa

Forelsket i forumet
Hei. Lurer bare på om det er noen der ute som har det slik som meg.
Før jeg ble gravid og mamma, var jeg rett og slett tøff[8D] altså, ikke redd for noenting.
Men nå er jeg blitt verdens største PYSE. bokstavelig talt.
(Et eksempel, jeg har vært ute og reist veeeeldig mye med fly før. og har aldrig vært redd for å fly. Ikke engang når d var skikkelig turbulens. Men nå, får jeg helt panikk, og er et jævla nervevrak. Og det som er problemet er at mammma har flyttet til sverige, og vi ska reise dit med fly for å feire nyttårsaften. Og jeg sitter og gruver meg her nå.  Herregud, jeg liker ikke den jeg har blitt. Tøffe stine har blitt pyse stine, ingen tvil[&o][8|]

Ja, det er nok ganske vanlig.. Med ansvaret for våre barn følger et instinkt som får oss til å "roe ned" og unngå evt. farlige situasjoner..

tror nok det er helt vanlig ja[:D]er vel ikke blitt så pysete for "vanlige ting"som å fly og slikt,men har altid hatt en drøm om å hoppe i fallskjerm,strikkhopp osv...men nå syntest jeg at folk som gjør det er rett og slett gale!hehe[:)]

Så bra det er flere enn meg da[:D]  men det er ikke noe morsomt å være såå pysete. går jo å tenker "enn hvis "  hele tida. og bekymrer meg. men det hører vel til mammarollen da!!

Back
Topp