Munemor Elsker forumet 26 Apr 2007 #1 ...for møtet i morgen?? Må berre forsikre meg om at eg ikkje møter opp mutters aleine[:D]
L litennr3 Elsker forumet 26 Apr 2007 #2 we will be there.. så du blir inte ensam.. va de samma sted å tid?
Munemor Elsker forumet 26 Apr 2007 #3 ORIGINAL: litenängel84 we will be there.. så du blir inte ensam.. va de samma sted å tid? Det var bra! Trur det var samme sted, samme tid ja. Vi gleder oss!
ORIGINAL: litenängel84 we will be there.. så du blir inte ensam.. va de samma sted å tid? Det var bra! Trur det var samme sted, samme tid ja. Vi gleder oss!
Munemor Elsker forumet 26 Apr 2007 #4 ORIGINAL: mrsdior ÅÅÅÅÅ, jeg angrer på at vi flytta fra bergen.. er ALDRI treff i Stavanger jo[&o][&o] Du har berre å komme tilbake![;)] Får gi ein lyd når du er i byen, så får vi ta eit møte da også.
ORIGINAL: mrsdior ÅÅÅÅÅ, jeg angrer på at vi flytta fra bergen.. er ALDRI treff i Stavanger jo[&o][&o] Du har berre å komme tilbake![;)] Får gi ein lyd når du er i byen, så får vi ta eit møte da også.