Er bekymret. Alle symptomer nesten borte...

smama

Glad i forumet
Er det flere som ikke har noen symptomer lengere??

Har ikke hatt mange fra før heller, men nå har det lille vonde i puppa forsvunnet, og jeg må ikke spise med en gang jeg står opp mere, i dag ventet jeg to timer, for å framprovoserer brekninger, og etter to timer kom de....

Normalt??? Blir jo småhysterisk her....

Jeg hadde puppevondt i ca en uke, tror det var uke 6 eller 7. Så var jeg litt mer trøtt enn vanlig fram til uke 11. Hadde ligamentsmerter nesten daglig i et par uker, men nå kan jeg bare huske dem fra igår som de eneste de siste par ukene.

Eneste som tilsier at jeg er gravid, er hjertelyden jeg fikk høre da jeg var så syk at jeg ikke fikk i meg noe næring og måtte kjøres til legevakten.

Mine er borte de også.. Men magen vokser den, så da må det jo være noe som vokser inni meg

Har desverre mye mage fra før, så vises ikke til meg enda... men men... får bare vente å se...

Har ikke symptomer lenger jeg heller. Ikke har magen vokst noe heller. Og jeg er ganske tynn nå. Har bare mage over navlen liksom, sånn luft-og tarm-mage ;) Ingen kul nederst. Så jeg tenker også litt på det. Og jeg har ikke vært på ul eller hørt noen hjertelyd, så må innrømme jeg er litt nervøs selv...

Slik var det til meg sist jeg var gravid. (Gutten er nå to år gammel ). Alle symptom forsvant ca uke 8, og jeg fikk panikk. Tok tidlig UL, og der var det en liten sprellende cashewnøtt .
Denne gangen er jeg derimot kjempekvalm... Merkelige greier det er med symptomer!

Du trenger nok ikke være bekymret,nyt dagene du ikke har noen symptomerr eller bare noen. jeg er i uke 13 nå,jeg hadde flere dager nesten uten noen. men når de først kom igjen hva de tusen ganger verre. har vært på ultralyd og den lille har det kjempe fint :)

Back
Topp