Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står ingenting om koffein i innholdsfortegnelsen... Har den ikke forran meg herDet står rooibos, kamille og vanilje på den røde, det er iallfall koffeinfritt. Men har du et bilde av innholdsfortegnelsen?
Merkelig det står på bare noen da?Jeg tror alle yogi tea er naturlig koffeinfri
Merkelig det står på bare noen da?
Det kan selfølgelig være at jeg tar feil Har bare alltid trodd at yogi-te og også pukka-te er naturlig koffeinfri
Vet ikke med Yogi, men det er langt fra alle Pukka-te som er koffeinfri. Jeg har 4 stk i skapet, og kun den ene er koffeinfri. Shoppa en del før positiv test, men skal nok klare å kose meg med de uansett
Før holde meg til de det står koffeinfri på. Har lest at koffein, mer enn 2-3 kopper til dagen, kan øke sjansen for SA drastiskDet kan selfølgelig være at jeg tar feil Har bare alltid trodd at yogi-te og også pukka-te er naturlig koffeinfri
Før holde meg til de det står koffeinfri på. Har lest at koffein, mer enn 2-3 kopper til dagen, kan øke sjansen for SA drastisk
Da er det altså anbefalt 1-2 kopper daglig. Lite i forhold til hva jeg har drukketDrikker ikke så mye kaffe eller te, så tror det skal gå helt fint. Greit å forholde seg til denne syns jeg;
Maksimal anbefalt mengde under graviditeten er 100-200 mg daglig.
KOFFEININNHOLD I ULIKE TYPER KAFFEDRIKKER ER (PER DL DRIKKE):
Hentet fra http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/#tabs-1-2-anchor
- Koke- og filterkaffe: 50-60 mg.
- Pulverkaffe: 40 mg.
- Espresso: 120 mg.
- Te: 26 mg.
- Coca Cola: 13 mg.
- Energidrikk: 12-32 mg (avhengig av produkt)
Da er det altså anbefalt 1-2 kopper daglig. Lite i forhold til hva jeg har drukket