Er barnet ditt ofte sjukt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Nei, ingen av de er mye syke. Blir nok litt mer til neste år når vesla begynner i barnehagen.

Lille har vært svært lite syk. Hjelper sikkert at hen ikke går i barnehagen enda :p

Har hatt omgangssyke en gang, og hosta og litt snørrete en gang. Godt immunforsvar tror jeg, for jeg har vært mer syk de snart to årene han har levd :p

Hver for seg er de ikke mye syk. Men det føles av og til sånn når de er 3 stykker...:confused:

Hun har vært masse syk. Fått alt alltid. Er heldigvis ikke så mye syk nå lenger, men fremdeles ett par runder i året.

Minste har snart gått ett år i bhg og ikke vært borte enda i år( bank i bordet). Eldste er også lite syk i forhold til de andre i bhg. Mor derimot:rolleyes:

Nei, MEN minste på 8 år prøver ofte å være for syk til skole da. Jeg bare gjennomskuer henne gitt og sender hu på skolen uansett. Er alltid så mye kjekkere hjemme enn skolearbeid

Føler det er noe hele forbanna tiden... Men har gode perioder innimellom :)

Lite nå (han er 6 år). Men husker han hadde en periode i 2-3 årsalderen da han ble syk gjentatte ganger av forskjellige ting over en periode.

Min gutt var ofte syk fra 2-4 års alderen. Han har hatt falsk krupp hele tre ganger og veldig plaget av mye hosting.
Heldigvis gått over når han er blitt eldre

Yngste er 3,5 og er nesten bestandig syk og har hvert det siden han var ett par mnd. Eldste er ikke lenger noe særlig syk.

JA! Bestandig noe! Idag er det feber, hoste og snørr. Onsdag var det øyebetennelse.

Back
Topp