Er barnet ditt med i en bokklubb?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er barnet ditt med i en bokklubb? Eller flere bokklubber? Hvilke da?
Hvor tidlig meldte du barnet inn i en bokklubb?

Hvorfor velger du å være medlem i en bokklubb? Eller hvorfor velger du å ikke være det?

Ja, to av Sandviks sine :) Disney og den med spillet [emoji14]
Han ble meldt inn for litt under ett år siden :)

Her elsker vi bøker, så alt for kan bidra til leseglede er hjertelig velkomment :)

Hu var i twinsy, men syns nå bøkene ble altfor barnslige for hu. Hu ble 11 år nylig. Vært veldig fornøyd med den.

Nå går hu i girl:it og ser ut som hu likte bedre bøkene der. Bedre tilpassa alderen hennes følte hu

Ja, Goboken. Storebror fikk medlemskap i julegave av bestefar når han var 5 mnd. [emoji5] Her elsker begge gutta (nå 2.5 år og 10 mnd.) å lese, og vi leser ofte både en og to timer hver dag. En herlig stund, som både små og store setter uendelig pris på. [emoji3] Storebror har et fantastisk språk og språkforståelse, og kan allerede alle bokstaver, farger og tall mm. Dette er nok mye pga. at vi bestandig har lest (og selvfølgelig forklart) mye. Lillebror finner seg også bøker fra kassa som han ivrig sitter og blar i. [emoji5] Wiiiii, for bøker og leseglede. [emoji122][emoji5][emoji3]

Last edited:
Goboken. Vært medlem siden hun var 2 måneder. Hun elsker bøker og vi leser mange hver dag. Hum er 1.5 år.

Anbefaler Goboken!

Gleder meg til jeg kan finne frem de gamle Disneybøkene mine til henne [emoji4]

Er med i barnas egen bokverden og godboken. Førstnevnte er vi ikke noe fornøyde med. Så prøver(ikke alltid jeg husker) å avbestille bokpakkene til barnas egen bokverden frem til vi ikke er bundet lengre :hilarious:

Ikke akkurat nå. Har vært medlem i Go'boken.
Tenkte hun snart skulle få velge hvilken hun vil bli medlem i .

Ja , barnas egen bokverden:) var med i goboken når eldste var baby:)

Eldste er i faktaklubben (goboken) og bokklubbens barn. Og får en og annen slenger etter at han har vært gjennom Disneyklubben.

Mellomste er i... Husker ikke. En eller annen goboken-sak. Er det tallene eller bokstavene hun får nå?

Yngstemor får ingenting.

Men jeg presiserer at bokklubbene er alle ungene sine bøker. Siden de eldste har vært gjennom mye fra de ble født er det ikke manko på bøker for henne akkurat.

Lær å lese - serien har jeg akkurat nå lånt ut, etterpå skal min mellomste gjennom dem. Hun begynner på skolen til høsten og da lærer hun å lese

Vesla er med i goboken og barnas egen bokverden.
Ho var ikke veldig mange mnd før jeg meldte henne inn. Og hu elsker bøker. Alle andre leker kan ryke og reise bare ho har bøker.

Eldstemann er med i Disney-bokklubben, meldte han inn da han var 4-5 mnd :p Mye for min egen del også da, men så rakk vi å ha en liten samling da han ble interessert i bøker ;)

Eldste var medlem av goboken fra fødsel av. Skiftet over til disney etterhvert. Har også vært med i barnas egen bokverden (bra bøker, rotete klubb), og er enda med i bokklubben barn (dyrere bøker, bra klubb).

Nei, er ikke med i bokklubb :)
Kjøper endel bøker til han, men liker å velge hvilke og når jeg vil kjøpe selv :) var medlem i bokklubb når jeg var liten selv, så hvis mini blir en bokorm så melder vi kanskje inn i en etterhvert

Back
Topp