Er barnefar med på undersøkelser?

Bkno6286282

Andre møte med forumet
Er barnefar med på undersøkelser? Her varierer det.. ikke alltid han har mulighet til å bli med, syntes det er kjipt å dra alene på ekstra kontroller.. jordmor timer er greit at han ikke blir med men tenker på ekstra kontroller på sykehus ect..

Han er med på de han kan være med på, men siden han jobber på sjøen får han ikke vært med på alle.

Min har har vært med på tidlig ultralyd, oul, en vekstkontroll og en jordmortime. Han har ikke krav på fri fra jobb for å bli med,men har avspasert to ganger for å være med (oul og tidlig ul) De andre gangene han har vært med har det vært fordi han har hatt fri. I neste uke skal jeg på vekstkontroll, og da kan han ikke bli med.

Min var med på en jordmortime, oul og oppfølging/vekstkontroll. Nå blir han vel ikke med mer før mot slutten vil jeg tro, ny jobb.. :-) Mamma blir med på neste vekstkontroll på sykehuset, men det er bare fordi mannen må ha bilen, og vi tar en shoppingrunde i Sarpsborg i samme slengen ;-)

Godt å se at det ikke bare er meg som må dra uten av og til :-) syntes alltid eg ser bare par når eg sitter der alene(sikkert tilfeldig) får dra med meg en venninne på vekst kontroll i morgen..

Lege- og jordmorkontroller går jeg på alene, han er bare med på ultralyd, det er det mest naturlige for oss:)

Sambo har kun vært med på oul og svangerskapskurs. skal være med på vekstkontroll i morgen, men bare fordi jeg har fått forbud om å kjøre bil:)

Han har kun vært med på ultralyd og det synes jeg er helt greit :-)

Har kun vært med på ultralyd. Helt ok men blir dno ekstra feks overtidskontroll på sykehuset vil jeg at han er med.

Kun vært med på ul

Min jobber sesong, så han var med på alle kontroller i vinter + 3D ultralyd i uke 24.
Nå drar jeg som regel selv eller har med meg mamma :happy:

Han er ikke med til jordmor. Føler ikke noe behov for det :) han er med på ultralyd. Utover det har vi ikke vært til noen kontroller.

Her har far vært med på oul og alle kontroller hos jordmor. Føler oss veldig heldige at han har mulighet til å være med:)

Kun med på OUL og tidlig ultralyd.
Går til lege ellers og det er ikke naturlig at han er med når det er kun måling av br og sf og ikke alt "snakket" som man får hos jordmor.

Back
Topp